Η υπηρεσία διατίθεται εξ ολοκλήρου από τις υποδομές νέφους του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Αρχική Σελίδα | Ιστορικό | Υπηρεσίες και Προϊόντα | Διαφημιστείτε | Επικοινωνία Αναζήτηση:
 
English Ελληνικά
  Έχετε κάποιο σχόλιο; Πείτε μας τη γνώμη σας...
  Θεματική αναζήτηση
...................................
Τα βιβλία του μήνα
...................................
Νέες κυκλοφορίες
...................................
Λογοτεχνικά βραβεία
...................................
Eκδηλώσεις για το βιβλίο
σε όλη την Ελλάδα

...................................
Στατιστικά της Ελληνικής Βιβλιοπαραγωγής 2011


 

θεματική αναζήτηση

[DDC]
     [800] Λογοτεχνία
     [880] Ελληνική γραμματεία
       [882] Ελληνικό δράμα
        
  [882] Ελληνικό δράμα - Ερμηνεία και κριτική (43)
           [882] Ελληνικό δράμα - Λόγοι, δοκίμια, διαλέξεις (11)
           [882] Ελληνικό δράμα (Κωμωδία) (169)
           [882] Ελληνικό δράμα (Τραγωδία) (462)
           [882.03] Ελληνικό δράμα - Εγκυκλοπαίδειες και λεξικά (1)
          
 

Για εξαντλητική παρουσίαση των βιβλίων της κατηγορίας πιέστε εδώ ...

Συλεύς Σατυρικός
Ευριπίδης, 480-406 π.Χ.
Κοράλλι - Γκέλμπεσης Γιώργος 2019

Την πώληση του Ηρακλή ως δούλου στον ανελέητο μεγαλογαιοκτήμονα Συλέα και τη δίκαιη τιμωρία του τελευταίου από τον ήρωα πραγματευόταν το ευριπίδειο σατυρικό δράμα "Συλεύς Σατυρικός".

 
Ίων
Ευριπίδης, 480-406 π.Χ.
Κάπα Εκδοτική 2017

"Τι είναι ο Ίων; Τραγωδία ή κωμωδία; Και ποιος είναι πρωταγωνιστής; Ο Ίων, ο θεϊκός νόθος, όπως δηλώνει ο τίτλος, ή μήπως η μάνα του, η Κρέουσα;

Το σύγχρονο δράμα: Ο λόγος της σιωπής
Σιβετίδου - Παπαϊωάννου, Αφροδίτη
University Studio Press 2013

Αν το σύγχρονο δράμα ανοίγει δρόμους στο φαντασιακό του θεατή και σώματα και φωνές «κοιτάζουν» επίμονα προς τη σκοτεινή μεριά της πλατείας, είναι για τα μέσα από την ανάμειξη επικού-δραματικού-λυρικού πολλοί συγγραφείς σήμερα στοχεύουν το αθέατο τοπίο της σιωπής, λειτουργώντας στην κατεύθυνση του θεάτρου του λόγου.

 
Πρόσληψη
Hardwick, Lorna
Εκδόσεις Παπαζήση 2012

Η μετάφραση του έργου "Πρόσληψη: Ερευνητικές Προσεγγίσεις" της καθηγήτριας Lorna Hardwick στοχεύει να συμβάλει στην έως τώρα περιορισμένη ελληνόγλωσση βιβλιογραφία για την πρόσληψη στο πεδίο των κλασικών σπουδών και της έρευνας του αρχαίου δράματος.

Ancient Greek Drama in Brief
Κανόνης, Γιώργος
Δίαυλος 2010

"Ancient Greek Drama in Brief" contains all the surviving ancient Greek tragedies and comedies, summarised and ordered alphabetically for easy reference.

 
…γιατί κυλά στο αίμα μας
Λαλιώτη, Βασιλική
Κριτική 2010

Οι συγγραφείς διερευνούν τη σχέση δύο φαινομενικά ασύνδετων καλλιτεχνικών ειδών -του αρχαίου δράματος και του φλαμένκο- βασισμένες στο εθνογραφικό υλικό των επιτόπιων ερευνών τους στην Αθήνα και στην Ανδαλουσία.

Το αρχαίο ελληνικό δράμα ως παράσταση
Wiles, David
Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης 2009

Το αρχαίο ελληνικό θέατρο δεν γινόταν αντιληπτό ως «τέχνη» όπως την εννοεί η σύγχρονη ορολογία. Δεν μπορούμε επομένως να το κατανοήσουμε αν το απομονώσουμε από άλλες δραστηριότητες πολιτικής και τελετουργικής φύσης.

 
Το αρχαίο ελληνικό δράμα ως παράσταση
Wiles, David
Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης 2009

Το αρχαίο ελληνικό θέατρο δεν γινόταν αντιληπτό ως «τέχνη» όπως την εννοεί η σύγχρονη ορολογία. Δεν μπορούμε επομένως να το κατανοήσουμε αν το απομονώσουμε από άλλες δραστηριότητες πολιτικής και τελετουργικής φύσης.

Έργα και ποιητές του αρχαίου ελληνικού θεάτρου
Αναγνώστου, Αριστοτέλης
Αρμονία - Τεγόπουλος Λεξικά 2008

Το αρχαίο ελληνικό θέατρο είναι διαχρονικό, και επομένως κλασικό, γιατί τα θέματα που πραγματεύεται και οι χαρακτήρες που περιγράφει αποτελούν ουσιώδη και αμετάβλητα γνωρίσματα της ανθρώπινης φύσης.

 
Ο αρχαιοελληνικός μίμος
Πετρόπουλος, Γιώργος Η., 1952-
Πελασγός 2008

Ο αρχαιοελληνικός Μίμος, εν αντιθέσει προς τα υπόλοιπα είδη του αρχαίου μας θεάτρου, είναι σχεδόν άγνωστος εις το ευρύ κοινόν.


               Buchhandel   Bowker   Electre  Informazioni Editoriali   Micronet  Nielsen Book Data
.:BiblioNet ©2000-2012    .:Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Karamella:digid    .:Κατασκευή Ιστοσελίδας: Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ)