Η υπηρεσία διατίθεται εξ ολοκλήρου από τις υποδομές νέφους του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Αρχική Σελίδα | Ιστορικό | Υπηρεσίες και Προϊόντα | Διαφημιστείτε | Επικοινωνία Αναζήτηση:
 
English Ελληνικά
  Έχετε κάποιο σχόλιο; Πείτε μας τη γνώμη σας...
  Θεματική αναζήτηση
...................................
Τα βιβλία του μήνα
...................................
Νέες κυκλοφορίες
...................................
Λογοτεχνικά βραβεία
...................................
Eκδηλώσεις για το βιβλίο
σε όλη την Ελλάδα

...................................
Στατιστικά της Ελληνικής Βιβλιοπαραγωγής 2011


 

θεματική αναζήτηση

[DDC]
     [300] Κοινωνικές επιστήμες
     [370] Εκπαίδευση. Παιδαγωγική
      
  [370] Εκπαίδευση (449)
         [370] Εκπαίδευση και λαογραφία (12)
         [370] Εκπαίδευση και λογοτεχνία (29)
         [370] Παιδαγωγική (380)
         [371] Σχολείο (66)
         [372] Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια (169)
         [373] Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια (104)
         [374] Εκπαίδευση ενηλίκων (57)
         [375] Εκπαίδευση - Προγράμματα μαθημάτων (105)
         [376.083] Εκπαίδευση - Κορίτσια (2)
         [378] Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια (158)
         [379.2] Εκπαιδευτική πολιτική (240)
        
 

Για εξαντλητική παρουσίαση των βιβλίων της κατηγορίας πιέστε εδώ ...

Θεωρία και πράξη της αντιαυταρχικής εκπαίδευσης
Neill, A. S.
Κουκκίδα 2019

"...Το Σχολείο Σάμμερχιλ ιδρύθηκε το 1921 και είναι ακόμη και σήμερα μπροστά από την εποχή του. Ο Νιλ απαγόρευσε κάθε σωματική τιμωρία των παιδιών από την ημέρα που άνοιξε το σχολείο.

 
Πώς θα κερδίσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών
Αναστασιάδης, Βασίλειος
Ιατρική Πράξη On Line 2019

Ο συγγραφέας στο βιβλίο του αυτό προσπαθεί να δώσει απάντηση σε δύο ερωτήµατα, που απασχολούν γονείς, εκπαιδευτικούς και πολιτεία:

Περί ψυχής και παιδείας
Συλλογικό έργο
Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης 2018

Με την έκδοση Περί ψυχής και παιδείας ολοκληρώνεται η τριλογία των εκπαιδευτικών βιβλίων υπηρετικών της ανθρωπιστικής παιδείας, με πρώτο το "Περί της πολιτικής" και δεύτερο το "Περί ανθρώπου και ηθικής".

 
Προσχολική εκπαίδευση
Μιχαλοπούλου, Κατερίνα, επιστήμονας αγωγής
Πεδίο 2018

Το βιβλίο παρουσιάζει τα θεωρητικά πλαίσια, τις ­διαδικασίες, τις βασικές μεθόδους, τις διδακτικές εφαρμογές και τους εκπαιδευτικούς σχεδιασμούς στον χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, παρέχοντας στους μελλοντικούς παιδαγωγούς της προσχολικής ηλικίας τα εφόδια για την αιτιολογημένη οργάνωση, μεθόδευση και ανάπτυξη των δραστηριοτήτων στο νηπιαγωγείο.

Διδακτική της ιστορίας
Αγγελάκη, Ρόζη
Εκδόσεις Γιαχούδη 2018
 
Νέες προκλήσεις στην εκπαίδευση και τη δημοκρατία
Συλλογικό έργο
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός 2018

Με τις εργασίες που περιλαμβάνονται στον παρόντα συλλογικό τόμο επιδιώκεται η κοινωνιολογική και παιδαγωγική προσέγγιση αιτιών ή καταστάσεων που προκαλούν δυσλειτουργίες στο σημερινό σχολείο.

Όταν είσαι γονιός από την τάξη τη δική μας
Φάκου, Αιμιλία
Πολύτροπον 2017

Αντικείμενο του βιβλίου είναι η κοινωνιολογική μελέτη της σχέσης οικογένειας - σχολείου.
Στόχος της έρευνας είναι να μελετήσει αν και με ποιον τρόπο διαφοροποιούνται οι διαδικασίες κοινωνικοποίησης και οι μορφωτικές πρακτικές τις οποίες αναπτύσσουν οικογένειες από διαφορετικά κοινωνικά στρώματα, και σε ποιο βαθμό αυτές οι διαφοροποιήσεις επηρεάζουν τη σχέση με το σχολείο.

 
Παιδαγωγικές πραγματείες
Ζέρβης, Νικόλαος Ι.
Σταμούλη Α.Ε. 2017

[...] Οι ενότητες που συνθέτουν την παρούσα μελέτη αποτελούν αντικείμενο εισηγήσεων μας σε παιδαγωγικά συνέδρια και διαλέξεων μας σε Ελλάδα και Αλλοδαπή, και βασίζονται, όπως είναι φυσικό, σε σχετική βιβλιογραφία της οποίας δεν γίνεται παράθεση.

Ελλάδα και Βαλκάνια στα ελληνικά σχολικά βιβλία ιστορίας της περιόδου 1967-2007
Κοντοβά, Μαρία
University Studio Press 2017
 
Célestin Freinet, θεσμική και κριτική παιδαγωγική
Συλλογικό έργο
Οι Εκδόσεις των Συναδέλφων 2017

Σε απάντηση στην κρίση που βιώνει η κοινωνία μας και στον αντίποδα της σχολικής βίας και παραβατικότητας, του ανταγωνισμού και της σχολικής διαρροής είναι επιτακτική η ανάγκη για μια διαφορετική παιδαγωγική με κοινωνικο-πολιτικό εκπαιδευτικό όραμα, για ένα σχολείο ανοικτό και συνεργατικό, ένα σχολείο-κοινότητα όπου να αναπτύσσονται καθημερινά η ελευθερία, η δημοκρατία, η συνεργασία, η αλληλεγγύη, η ισότητα και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα - όχι ως γνώση αλλά ως καθημερινό βίωμα, όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες να αναπτύσσονται ολόπλευρα για να γίνουν αυριανοί πολίτες με κριτική συνείδηση και χειραφέτηση.


               Buchhandel   Bowker   Electre  Informazioni Editoriali   Micronet  Nielsen Book Data
.:BiblioNet ©2000-2012    .:Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Karamella:digid    .:Κατασκευή Ιστοσελίδας: Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ)