Η υπηρεσία διατίθεται εξ ολοκλήρου από τις υποδομές νέφους του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Αρχική Σελίδα | Ιστορικό | Υπηρεσίες και Προϊόντα | Διαφημιστείτε | Επικοινωνία Αναζήτηση:
 
English Ελληνικά
  Έχετε κάποιο σχόλιο; Πείτε μας τη γνώμη σας...
  Θεματική αναζήτηση
...................................
Τα βιβλία του μήνα
...................................
Νέες κυκλοφορίες
...................................
Λογοτεχνικά βραβεία
...................................
Eκδηλώσεις για το βιβλίο
σε όλη την Ελλάδα

...................................
Στατιστικά της Ελληνικής Βιβλιοπαραγωγής 2011


 

θεματική αναζήτηση

[DDC]
     [300] Κοινωνικές επιστήμες
     [370] Εκπαίδευση. Παιδαγωγική
       [372] Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια
         [372.6] Γλώσσα και γραφή - Σπουδή και διδασκαλία
          
  [372.6] Γραφή - Σπουδή και διδασκαλία (56)
             [372.6] Ελληνική γλώσσα, Νέα - Σπουδή και διδασκαλία (Προσχολική) (46)
             [372.6] Ελληνική γλώσσα, Νέα - Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης) (1201)
            
 

Για εξαντλητική παρουσίαση των βιβλίων της κατηγορίας πιέστε εδώ ...

Αλφάβητο και μάθηση του γραπτού λόγου
Συλλογικό έργο
Γρηγόρη 2016

Στα αρχικά στάδια μάθησης του γραπτού λόγου οι μεταφωνημικές δεξιότητες, η γνώση του φθόγγου των γραμμάτων και κυρίως η γνώση του ονόματός τους παίζουν σημαντικό ρόλο στη μάθησή του.

 
Διεπιστημονικές προσεγγίσεις του γλωσσικού γραμματισμού
Συλλογικό έργο
Επίκεντρο 2012

H αμφισβήτηση του γραπτού λόγου ως κυρίαρχου σημειωτικού συστήματος, εξαιτίας διάφορων κοινωνικών, οικονομικών και τεχνολογικών αλλαγών, σηματοδότησε τη μετάβαση σε μια νέα εποχή σημειωτικού πλουραλισμού, η οποία επέβαλε την ανάγκη για την ανάδυση νέων όρων και θεωριών που αποσκοπούν στην κατανόηση των χαρακτηριστικών και των τρόπων λειτουργίας του εκάστοτε σημειωτικού συστήματος, καθώς και τον επαναπροσδιορισμό της έννοιας του γλωσσικού γραμματισμού.

Προβλήματα παραγωγής γραπτού λόγου παιδιών σχολικής ηλικίας
Σπαντιδάκης, Ιωάννης Ι.
Πεδίο 2011

Από όλες τις γλωσσικές πράξεις επικοινωνίας, το γράψιµο, η παραγωγή του γραπτού λόγου -σε αντίθεση µε την παραγωγή του προφορικού λόγου- είναι η πιο πολύπλοκη και πιο δύσκολη.

 
Αρχαία ελληνικά κρητικά ιερογλυφικά
Ζώρζος, Γρηγόρης Ι.
CreateSpace 2010

This book presents the ancient Greek symbols of Cretan hieroglyphs, the symbols of the Phaistos (Phaestos) Disc, the symbols of the bronze Arkalochori Axe, the symbols of the Cypro-Minoan syllabary (CM) and the symbols of Linear A and Linear B.

Η συμβολή του Dante Alighieri στη διδακτική των ζωντανών γλωσσών
Μανταδάκη, Σμαράγδα
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός 2008

Η πρωτοτυπία της παρούσης μελέτης επικεντρώνεται στη θεώρηση του δαντικού έργου ως προς τη σχέση του με τη μελέτη των ζωντανών γλωσσών και της διδακτικής της μητρικής γλώσσας, όσο και στην αξία του σε σχέση με την ανάδειξη του συγγραφέα του έργου, του Dante Alighieri, ως διανοητή της Γλώσσας, μεταρρυθμιστή της γλωσσικής πραγματικότητας και υπέρμαχου του Δημοτικισμού στην καθιέρωση της διδασκαλίας των ζωντανών γλωσσών στην Ευρώπη.

 
Γλωσσικές δυσκολίες και γραπτός λόγος στο πλαίσιο της σχολικής μάθησης
Συλλογικό έργο
Γρηγόρη 2007

Οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (ΕΜΔ) αποτελούν ένα σύνθετο ζήτημα που απασχολεί εκπαιδευτικούς, κλινικούς, ερευνητές.

Προβλήματα παραγωγής γραπτού λόγου παιδιών σχολικής ηλικίας
Σπαντιδάκης, Ιωάννης Ι.
Ελληνικά Γράμματα 2004

Από όλες τις γλωσσικές πράξεις επικοινωνίας, το γράψιμο, δηλαδή η παραγωγή του γραπτού λόγου - σε αντίθεση με την παραγωγή του προφορικού λόγου - είναι η πιο πολύπλοκη και πιο δύσκολη.

 
Η διδασκαλία της γλώσσας υπό το πρίσμα της επικοινωνιακής προσέγγισης
Μήτσης, Ναπολέων Σ.
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός 2004

Στο βιβλίο αυτό ο συγγραφέας επιχειρεί να παρουσιάσει τις βασικές θεωρητικές και μεθοδολογικές αρχές καθώς και τις αντίστοιχες τεχνικές διδασκαλίας του επικοινωνιακού μοντέλου προσαρμοσμένες, κατά το δυνατόν, στη σύγχρονη ελληνική σχολική πραγματικότητα, μιας και οι γενικότερες εξελίξεις οδηγούν αναπόφευκτα και την ελληνική εκπαίδευση στη σταδιακή υιοθέτηση ενός όλο και περισσότερο επικοινωνιακού τρόπου διδασκαλίας του γλωσσικού μαθήματος.

Η γλωσσική αγωγή στο νηπιαγωγείο
Χατζησαββίδης, Σωφρόνης Α.
Βάνιας 2002

Στο πρώτο μέρος του βιβλίου δίνονται συνοπτικά στοιχεία που λειτουργούν ως απαραίτητα δεδομένα για την κατανόηση των διδακτικών προτάσεων που ακολουθούν στο δεύτερο μέρος.

 
Δυσκολίες μαθήσεως στα γλωσσικά μαθήματα
Μαραγκουδάκης, Γιώργος Π.
Κνωσός 1974

               Buchhandel   Bowker   Electre  Informazioni Editoriali   Micronet  Nielsen Book Data
.:BiblioNet ©2000-2012    .:Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Karamella:digid    .:Κατασκευή Ιστοσελίδας: Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ)