Η υπηρεσία διατίθεται εξ ολοκλήρου από τις υποδομές νέφους του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Αρχική Σελίδα | Ιστορικό | Υπηρεσίες και Προϊόντα | Διαφημιστείτε | Επικοινωνία Αναζήτηση:
 
English Ελληνικά
  Έχετε κάποιο σχόλιο; Πείτε μας τη γνώμη σας...
  Θεματική αναζήτηση
...................................
Τα βιβλία του μήνα
...................................
Νέες κυκλοφορίες
...................................
Λογοτεχνικά βραβεία
...................................
Eκδηλώσεις για το βιβλίο
σε όλη την Ελλάδα

...................................
Στατιστικά της Ελληνικής Βιβλιοπαραγωγής 2011


 

θεματική αναζήτηση

[DDC]
     [300] Κοινωνικές επιστήμες
     [370] Εκπαίδευση. Παιδαγωγική
       [372] Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια
         [372.07] Εκπαίδευση, Στοιχειώδης - Σπουδή και διδασκαλία
           [372.19] Εκπαιδευτικές δεξιότητες
            
 
 

Για εξαντλητική παρουσίαση των βιβλίων της κατηγορίας πιέστε εδώ ...

Η νευροεπιστήμη στην εκπαίδευση
Lyman, Linda L.
Εκδοτικός Όμιλος Ίων 2019

Το βιβλίο περιλαμβάνει μερικά από τα ευρήματα της νευροεπιστήμης που έχουν σχέση με τη μάθηση στη σχολική τάξη και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και στελέχη της εκπαίδευσης που ασκούν ηγεσία προσανατολισμένη στη μάθηση.

 
Κάθε φορά... μια ιστορία!
Κρόκος, Μάνος
Διάγραμμα.com 2014

Ένα ευχάριστο παιχνίδι για τα παιδιά, που τα βοηθά στην ανάπτυξη του περιγραφικού και αφηγηματικού λόγου.

Η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών
Κασσωτάκης, Μιχάλης Ι., 1946-
Γρηγόρη 2013

Το παρόν βιβλίο συντάχθηκε, στην αρχική του μορφή, στα τέλη της δεκαετίας του 1970 και εκδόθηκε για πρώτη φορά, το 1981, από τις Εκδόσεις Μιχ.

 
Βήματα για τη ζωή: Πρόγραμμα ατομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων για το νηπιαγωγείο
Κουρμούση, Νάντια
Σοκόλη 2013

[set δύο τόμων]

Το Πρόγραμμα Ατομικών και Κοινωνικών Δεξιοτήτων για το Νηπιαγωγείο "Βήματα για τη ζωή" (συγγραφή Ν.

Βήματα για τη ζωή: Πρόγραμμα ατομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων για το νηπιαγωγείο
Κουρμούση, Νάντια
Σοκόλη 2013

[set δύο τόμων]

Το Πρόγραμμα Ατομικών και Κοινωνικών Δεξιοτήτων για το Νηπιαγωγείο "Βήματα για τη ζωή" (συγγραφή Ν.

 
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών
Αντωνίου, Χρήστος Η.
Εκδόσεις Πατάκη 2012

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται το θεωρητικό πλαίσιο του θεσμού της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών. Μετά από μια σύντομη επισκόπηση της ιστορικής διάστασης του θεσμού, διερευνώνται συστηματικά οι εξής θεματικές ενότητες, οι οποίες σχετίζονται άμεσα με την αποτελεσματική άσκηση του διδασκαλικού επαγγέλματος μέσα στη σχολική τάξη: μοντέλα, σκοποί και στόχοι του Προγράμματος Σπουδών εκπαίδευσης εκπαιδευτικών, επιστημονική θεωρητική εκπαίδευση, παιδαγωγική κατάρτιση (ενίσχυση της επιθυμητής συμπεριφοράς, διαχείριση κρίσεων μέσα στη σχολική τάξη -αναλυτικά παραδείγματα κατά περίπτωση-, στιλ διδασκαλίας, επικοινωνία εκπαιδευτικού και μαθητή και μαθητή με τους συμμαθητές), διδακτική κατάρτιση (σχεδιασμός, διεξαγωγή, μέτρηση και βαθμολόγηση της σχολικής επίδοσης, αξιολόγηση της διδασκαλίας], Πρακτική Άσκηση, "αξίες" και εκπαίδευση εκπαιδευτικών, επιμόρφωση.

Ανάλυση της εκπαιδευτικής επίδοσης
Σοφιανοπούλου, Χρύσα
Εκδόσεις Παπαζήση 2011

Η ανάλυση της εκπαιδευτικής επίδοσης σχετίζεται άμεσα με το μέλλον της εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται η συζήτηση περί ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών, ψηφιακού εγγραμματισμού, νέων μορφών αξιολόγησης και τελικά περί της επάρκειας των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 
Βήματα για τη ζωή
Κουρμούση, Νάντια
Εκδόσεις Παπαζήση 2011

Αυτό το πρόγραμμα, βασίζεται στην πεποίθηση ότι η προαγωγή της ψυχικής υγείας έχει κριτική σημασία και ότι ο μόνος τρόπος, για να ενισχυθεί σημαντικά η κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών, είναι η διδασκαλία ατομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων στα σχολεία με οργανωμένο και συστηματικό τρόπο, ως επίσημο μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος.

Κλίμακα αξιολόγησης δεξιοτήτων παιδιών προσχολικής ηλικίας
Ράλλη, Ασημίνα
Διάδραση 2011

"Κλίμακα αξιολόγησηs δεξιοτήτων παιδιών προσχολικήs ηλικίας" αποτελεί μία σταθμισμένη διαδικασία ανιχνευτικού ελέγχου, n οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί με σκοπό (α) τον εντοπισμό των παιδιών που ανήκουν σε ομάδεs υψηλού κινδύνου για εμφάνιση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και (β) την αξιολόγηση τηs μαθησιακήs τoυs προόδου.

 
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Μύθοι και πραγματικότητες
Γεωργουδάκης, Γιάννης
Δίαυλος 2010

Τις τρεις τελευταίες δεκαετίες -και πιο συγκεκριμένα, μετά την κατάργηση του θεσμού του επιθεωρητή- όταν και μόνο ψιθυρίζεται στα σχολεία η λέξη αξιολόγηση, έχουμε.


               Buchhandel   Bowker   Electre  Informazioni Editoriali   Micronet  Nielsen Book Data
.:BiblioNet ©2000-2012    .:Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Karamella:digid    .:Κατασκευή Ιστοσελίδας: Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ)