Η υπηρεσία διατίθεται εξ ολοκλήρου από τις υποδομές νέφους του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Αρχική Σελίδα | Ιστορικό | Υπηρεσίες και Προϊόντα | Διαφημιστείτε | Επικοινωνία Αναζήτηση:
 
English Ελληνικά
  Έχετε κάποιο σχόλιο; Πείτε μας τη γνώμη σας...
  Θεματική αναζήτηση
...................................
Τα βιβλία του μήνα
...................................
Νέες κυκλοφορίες
...................................
Λογοτεχνικά βραβεία
...................................
Eκδηλώσεις για το βιβλίο
σε όλη την Ελλάδα

...................................
Στατιστικά της Ελληνικής Βιβλιοπαραγωγής 2011


 

θεματική αναζήτηση

[DDC]
     [600] Εφαρμοσμένες επιστήμες
     [650] Διοίκηση και οργάνωση. Βοηθητικές υπηρεσίες
       [658] Διοίκηση και οργάνωση
         [658.8] Μάρκετινγκ
          
  [658.803] Μάρκετινγκ - Εγκυκλοπαίδειες και λεξικά (2)
            
 

Για εξαντλητική παρουσίαση των βιβλίων της κατηγορίας πιέστε εδώ ...

Startups, οι πωλήσεις
Παπαγεωργίου, Λευτέρης
Φερενίκη 2019

Γιατί αν σερβίρεις κρασί από βαρύτερο μπουκάλι, έχει καλύτερη γεύση; Γιατί αν πληρώσεις κάτι ανέπαφα με κάρτα το αισθάνεσαι 15% φθηνότερο;

 
Επιχειρηματικές ασφαλίσεις πυρός και διακοπής εργασιών
Κώτσαλος, Αλέξης
Εκδόσεις iWrite.gr 2019

Η ασφάλιση επιχειρηματικών κινδύνων αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για κάθε επαγγελματία που δραστηριοποιείται στον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης.

Νευρομάρκετινγκ
Κόλλιας, Οδυσσέας
Εκδόσεις iWrite.gr 2019

Το Νευρομάρκετινγκ, που παρουσιάζεται σε αυτό το βιβλίο με πρακτικό τρόπο, είναι νέος κλάδος της επιστήμης που προκύπτει από την συνέργεια της ιατρικής, της νευρολογίας, της ψυχολογίας και του μάρκετινγκ.

 
Μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων και τροφίμων
Sirieix, Lucier
Προπομπός 2019

To βιβλίο αυτό είναι αποτέλεσμα της διαπίστωσης ότι τα προϊόντα διατροφής βρίσκονται στο επίκεντρο των ενεργειών του μάρκετινγκ, χωρίς ωστόσο να έχουν τη θέση που τους αξίζει στις βιβλιοθήκες.

Μάρκετινγκ
Βλάχβεη, Ασπασία
Μπένου Ε. 2019
 
Σύγχρονο marketing
Κυριαζόπουλος, Παναγιώτης Γ.
Μπένου Ε. 2019
Σύγχρονο μάνατζμεντ
Συλλογικό έργο
Μπένου Ε. 2019
 
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Βλαχοπούλου, Μάρω
Rosili 2019

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και φοιτητές προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδώννα καταλάβουν τι είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, πώς λειτουργεί και πώς μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιστοποιήσουν την εκστρατεία μάρκετινγκ αξιοποιώντας τις προκλήσεις, τεχνικές και εργαλεία του ΨΜ.

SWOT Analysis
Μαντικός, Μιχαήλ Β.
Εκδόσεις iWrite.gr 2019

Αυτοί είπαν:

Τι θέλεις, να επιτύχεις ή να αποτύχεις;
Για να πετύχεις, η απάντηση είναι στόχοι.
Πώς θα ενεργήσεις για να πετύχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα;
Η απάντηση είναι στρατηγική.

 
Airbnb
Πρωτοπαπαδάκης, Ιωάννης Ν.
Σταμούλη Α.Ε. 2019

Για να διαβάζετε αυτές τις γραμμές είτε είστε ενεργοί οικοδεσπότες της Airbnb είτε σχεδιάζετε να δραστηριοποιηθείτε στο χώρο.


               Buchhandel   Bowker   Electre  Informazioni Editoriali   Micronet  Nielsen Book Data
.:BiblioNet ©2000-2012    .:Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Karamella:digid    .:Κατασκευή Ιστοσελίδας: Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ)