Η υπηρεσία διατίθεται εξ ολοκλήρου από τις υποδομές νέφους του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Αρχική Σελίδα | Ιστορικό | Υπηρεσίες και Προϊόντα | Διαφημιστείτε | Επικοινωνία Αναζήτηση:
 
English Ελληνικά
  Έχετε κάποιο σχόλιο; Πείτε μας τη γνώμη σας...
  Θεματική αναζήτηση
...................................
Τα βιβλία του μήνα
...................................
Νέες κυκλοφορίες
...................................
Λογοτεχνικά βραβεία
...................................
Eκδηλώσεις για το βιβλίο
σε όλη την Ελλάδα

...................................
Στατιστικά της Ελληνικής Βιβλιοπαραγωγής 2011


 

θεματική αναζήτηση

[DDC]
     [600] Εφαρμοσμένες επιστήμες
     [650] Διοίκηση και οργάνωση. Βοηθητικές υπηρεσίες
       [658] Διοίκηση και οργάνωση
         [658.8] Μάρκετινγκ
          
  [658.803] Μάρκετινγκ - Εγκυκλοπαίδειες και λεξικά (2)
            
 

Για εξαντλητική παρουσίαση των βιβλίων της κατηγορίας πιέστε εδώ ...

Το MBA σε εικόνες
Jason, Barron
Ψυχογιός 2020

Ο Τζέισον Μπάρον πέρασε 516 ώρες στην τάξη, έκανε βουνά από εργασίες και ξόδεψε χιλιάδες δολάρια για να ολοκληρώσει το MBA του στο BYU Marriott School of Business.

 
Παράπονα πελατών
Πρωτοπαπαδάκης, Ιωάννης Ν.
Σταμούλη Α.Ε. 2020

Αντί να ξοδεύετε χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας!

Κάν' το όπως η amazon
Berg, Natalie
Rosili 2020

Η Amazon, ο κολοσσός εμπορίου του 21ου αιώνα, από διαδικτυακό βιβλιοπωλείο εξελίχθηκε σε μια από τις πιο επικερδείς ανώνυμες εταιρείες στον κόσμο και έχει γίνει ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της αγοράς στα πάντα, από το υπολογιστικό νέφος (cloud computing) μέχρι τη φωνητική τεχνολογία.

 
Πρακτικές μάρκετινγκ στην εστίαση
Πρωτοπαπαδάκης, Ιωάννης Ν.
Εκδοτικός Όμιλος Ίων 2020

Παραδοσιακά ο χώρος της εστίασης προσέλκυε φιλόδοξους επιχειρηματίες, που πίστευαν ότι θα βγάλουν εύκολο χρήμα, πολλοί από τους οποίους όμως σύντομα θα διαπίστωναν την σκληρή πραγματικότητα και θα αποχωρούσαν.

Από στόμα σε στόμα
Berger, Jonah
Κλειδάριθμος 2020

Τι κάνει ένα προϊόν δημοφιλές; H διάδοση από στόμα σε στόμα είναι δέκα φορές πιο αποδοτική με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.

 
Startups, οι πωλήσεις
Παπαγεωργίου, Λευτέρης
Φερενίκη 2019

Γιατί αν σερβίρεις κρασί από βαρύτερο μπουκάλι, έχει καλύτερη γεύση; Γιατί αν πληρώσεις κάτι ανέπαφα με κάρτα το αισθάνεσαι 15% φθηνότερο;

Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία
Σαρανταένας, Θέμης
Rosili 2019

Ένας πρακτικός οδηγός με απλά λόγια, χωρίς ακαδημαϊκές ορολογίες, με πλούσια παραδείγματα από την Ελληνική αγορά μέσα από τα μάτια, τις επαγγελματικές εμπειρίες και την ουσιαστική προσέγγιση ενός ειδικού που δραστηριοποιείται έντονα στην αγορά και βοηθάει στην ανάπτυξη των ΜμΕ επιχειρήσεων.

 
Επιχειρηματικές ασφαλίσεις πυρός και διακοπής εργασιών
Κώτσαλος, Αλέξης
Εκδόσεις iWrite 2019

Η ασφάλιση επιχειρηματικών κινδύνων αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για κάθε επαγγελματία που δραστηριοποιείται στον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης.

Νευρομάρκετινγκ
Κόλλιας, Οδυσσέας
Εκδόσεις iWrite 2019

Το Νευρομάρκετινγκ, που παρουσιάζεται σε αυτό το βιβλίο με πρακτικό τρόπο, είναι νέος κλάδος της επιστήμης που προκύπτει από την συνέργεια της ιατρικής, της νευρολογίας, της ψυχολογίας και του μάρκετινγκ.

 
Μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων και τροφίμων
Sirieix, Lucier
Προπομπός 2019

To βιβλίο αυτό είναι αποτέλεσμα της διαπίστωσης ότι τα προϊόντα διατροφής βρίσκονται στο επίκεντρο των ενεργειών του μάρκετινγκ, χωρίς ωστόσο να έχουν τη θέση που τους αξίζει στις βιβλιοθήκες.


               Buchhandel   Bowker   Electre  Informazioni Editoriali   Micronet  Nielsen Book Data
.:BiblioNet ©2000-2012    .:Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Karamella:digid    .:Κατασκευή Ιστοσελίδας: Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ)