Βιβλίο
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία
Ταξινόμηση, αξιολόγηση και παρέμβαση

Συλλογικό έργο
Επιμέλεια: Φωτεινή Πολυχρόνη
Επιμέλεια: Χρυσή Χατζηχρήστου
Επιμέλεια: Άννα Μπίμπου
Αικατερίνη Γκαρή
Γιάννης Δημάκος
Αικατερίνη Μαριδάκη - Κασσωτάκη
Αναστάσιος Ματσόπουλος
Φρόσω Μόττη - Στεφανίδη
Ιωάννα Μπίμπου - Νάκου
Δημήτριος Νικολόπουλος
Φωτεινή Πολυχρόνη
Ασημίνα Ράλλη
Αριάδνη Στογιαννίδου
Χρυσή Χατζηχρήστου
Αθήνα
Ελληνικά Γράμματα
Αριθμός Έκδοσης: 1
2006
σ. 118
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-442-549-5
Θέματα Σχολικής Ψυχολογίας 1
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 13.14€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 21-02-2007)
Περίληψη:

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια πληθώρα ερευνών για το αντικείμενο των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και παράλληλα ένας καταιγισμός πληροφοριών σχετικά με την ορολογία, την αξιολόγηση, τους αιτιολογικούς παράγοντες, τα μοντέλα παρέμβασης και το ρόλο των "ειδικών". Η παρούσα έκδοση αποτελεί μια προσπάθεια αποσαφήνισης και έγκυρης επιστημονικής ενημέρωσης γι' αυτό το πεδίο. Αναφέρεται με συνοπτικό και ολοκληρωμένο τρόπο στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως εμφανίζονται στην εκπαιδευτική διαδικασία και στη ζωή του ατόμου γενικότερα, και επικεντρώνεται στη δυσλεξία, η οποία θεωρείται μια ειδική δυσκολία στη μάθηση της ανάγνωσης και της ορθογραφημένης γραφής. Γραμμένο από τη σκοπιά των σχολικών ψυχολόγων ως μελών μιας διεπαγγελματικής ομάδας η οποία έχει συγκεκριμένο ρόλο στην αξιολόγηση, την παρέμβαση και την πρόληψη των μαθησιακών δυσκολιών, το τεύχος απευθύνεται σε επαγγελματίες (ψυχολόγους, εκπαιδευτικούς κ.ά.) οι οποίοι ασχολούνται με το παιδί και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει κατά τη διαδικασία της μάθησης.