Βιβλίο
William Klein
Films and Photos, Books and Paintings, USA, Greece, Paris

Συλλογικό έργο
Jack Lang
Δέσποινα Μουζάκη
Ξανθίππη Σκάρπια - Χόιπελ
Ντένης Ζαχαρόπουλος
Μάριον Ιγγλέση
Μετάφραση: Mary Kitroeff
Μετάφραση: Geoffrey Cox
Επιμέλεια: Μάριον Ιγγλέση
Εικονογράφηση: William Klein
Φωτογράφος: William Klein
Θεσσαλονίκη
Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Αριθμός Έκδοσης: 1
2007
σ. 30
Σχήμα: 42χ30
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-87249-5-2
Γλώσσα πρωτοτύπου: ελληνικά
Σημειώσεις: Ο κατάλογος αυτός εκδόθηκε με την ευκαιρία του κινηματογραφικού αφιερώματος στον Ουίλιαμ Κλάιν που διοργανώθηκε από το 48ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (16-25 Νοεμβρίου 2007), και της έκθεσης που συνδιοργανώθηκε σε συνεργασία με το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.
Εικονογράφηση: ΝΑΙ
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 20.20€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 07-01-2011)
Περίληψη:

Ο Ουίλιαμ Κλάιν δεν μπαίνει σε καμία κατηγορία: ζωγράφος, σκηνοθέτης, φωτογράφος, γραφίστας, η υπέροχη προσωπικότητά του τον κάνει έναν καλλιτέχνη μη "κατηγοριοποιήσιμο", πολύπλευρο, και πάντα παρόντα, αυτοπροσώπως, σε όλα τα κινήματα της κοινωνίας μας.

Χωρίς να διατείνομαι ότι μπορώ εδώ να συνοψίσω ένα έργο τόσο πλούσιο, μια καλλιτεχνική πορεία τόσο μοναδική, απαιτητική και ασυμβίβαστη, θα ήθελα απλώς να θυμηθώ κάποιες πράξεις και γεγονότα που θα κάνουν από δω και πέρα τη ζωή του φίλου μου Ουίλιαμ Κλάιν μυθική.

Γιος Ουγγροεβραίων μεταναστών, μεγάλωσε στη Νέα Υόρκη και έφυγε από την Αμερική σε ηλικία 18 χρονών για να κάνει τη στρατιωτική του θητεία στη Γερμανία. Λίγο αργότερα, πήρε μέρος σε ένα πρόγραμμα γαλλοαμερικανικών πολιτιστικών ανταλλαγών, γράφτηκε στη Σορβόννη και παρακολούθησε μαθήματα στο εργαστήριο του Φερνάν Λεζέ, την ίδια εποχή με την Ορελί Ντεμούρ και τον Εμανουέλ Περέιρε. Δεν άργησε να ενστερνιστεί την πιο σημαντική συμβουλή του Λεζέ: "Βγείτε από το εργαστήρι, η τέχνη είναι έξω στο δρόμο". Η φωτογραφία, την οποία ποτέ δεν σπούδασε, έγινε αμέσως για κείνον ένα ανοιχτό παράθυρο στη ζωή, μια ζωή σε συνεχή κίνηση όπως οι εικόνες του. [...]

(από το κείμενο του Jack Lang)