Βιβλίο
Μάθηση βασισμένη στο ψηφιακό παιχνίδι
Αρχές, δυνατότητες και παραδείγματα εφαρμογής στην εκπαίδευση και την κατάρτιση

Marc Prensky
Μετάφραση: Νίκη Παπασταύρου
Μετάφραση: Κέλλυ Παπασταύρου
Επιμέλεια: Μιχάλης Μεϊμάρης
Ευθύνη Σειράς: Μιχάλης Μεϊμάρης
Αθήνα
Μεταίχμιο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2009
σ. 584
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-455-534-5
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Digital Game-Based Learning
Επικοινωνία και Τεχνολογία
Σημειώσεις: Προλογικό σημείωμα της ελληνικής έκδοσης: Μιχάλης Μεϊμάρης, Δημήτρης Γκούσκος
Κυκλοφορεί
Τιμή: 40.76€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 01-04-2009)
Περίληψη:

Στο βιβλίο αυτό ο Marc Prensky εξηγεί γιατί οι σημερινοί εκπαιδευόμενοι έχουν αλλάξει και, επομένως, αναζητούν μια διαφορετική προσέγγιση στη γνώση, γιατί και πώς η διασκέδαση θα αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι της μάθησης και κατάρτισης και πώς η μάθηση που βασίζεται στο ψηφιακό παιχνίδι θα ενσωματώσει μια εντυπωσιακή ποικιλία αντικειμένων και προτιμήσεων των εκπαιδευομένων. Παρότι ο συγγραφέας απευθύνεται κυρίως σε άτομα που ασχολούνται με την επαγγελματική, τεχνική ή στρατιωτική εκπαίδευση, το φαινόμενο της μάθησης που βασίζεται στη χρήση ψηφιακού παιχνιδιού τελικά θα επηρεάσει ένα πολύ ευρύτερο κοινό στους τομείς της εκπαίδευσης και της ψυχαγωγίας. Το καινοτόμο αυτό βιβλίο προσφέρει πλήθος παραδείγματα και πληροφορίες που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τόσο των εκπαιδευτών όσο και των εργοδοτών. Ένα βιβλίο που αφορά όλους όσοι δραστηριοποιούνται στον χώρο της εκπαίδευσης και των επιχειρήσεων.