Βιβλίο
Η πολιτική επικοινωνία στην πράξη: Απόψεις, θέσεις και συζητήσεις για τη στρατηγική, την πολιτική και την επικοινωνία
Τα σεμινάρια της Λέγειν & Πράττειν

Συλλογικό έργο
Αθήνα
Μεταμεσονύκτιες Εκδόσεις
Αριθμός Έκδοσης: 1
2009
σ. 670
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-7800-36-7
Κυκλοφορεί
Τιμή: 28.53€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 28-04-2009)
Περίληψη:

Τι είναι πολιτική επικοινωνία; Πώς αρθρώνεται και τι σημαίνει στρατηγική; Πώς λειτουργεί το επιτελείο; Υπάρχει η κοινή γνώμη; Τι μπορεί και τι δεν μπορεί η διαφήμιση; Τι χρησιμεύουν οι έρευνες της κοινής γνώμης; Τι σημαίνει ο χρόνος στην πολιτική;

Θέματα πολιτικής και επικοινωνίας αναλύουν και συζητούν, σε σεμιναριακή λογική, άνθρωποι από πολλούς χώρους:

Δημοσιογράφοι όπως ο Γιάννης Βλαστάρης, η Σοφία Ιορδανίδου, ο Στέφανος Κασιμάτης, ο Γιώργος Κύρτσος, ο Αντώνης Παπαγιαννίδης, ο Αλέξης Παπαχελάς, ο Γιάννης Πρετεντέρης, ο Παύλος Τσίμας, ο Δημήτρης Τσιόδρας.
Διαφημιστές όπως ο Θωμάς Βαρβιτσιώτης, ο Γιάννης Ευσταθιάδης, ο Νίκος Λεούσης.
Δημοσκόποι όπως ο Χριστόφορος Βερναρδάκης, ο Δημήτρης Μαύρος, ο Γιάννης Μαυρής, ο Κώστας Πλούμπης, ο Στράτος Φαναράς.
Ειδικοί της επικοινωνίας όπως ο Λευτέρης Κουσούλης, ο Γιάννης Λούλης, ο Κώστας Μαρτζούκος, ο Γιώργος Φλέσσας.

Για να γίνει κατανοητό ότι πολιτική και επικοινωνία είναι έννοιες αδιαίρετες, αλλά και ότι στρατηγική είναι το όπλο του αδυνάτου.