Βιβλίο
Ολική εξυπηρέτηση, υποστήριξη πελατών

David Henry
Μετάφραση: Τερέζα Μπούκη
Αθήνα
Κριτήριον
Αριθμός Έκδοσης: 1
1996
σ. 205
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-7433-06-0
Τίτλος πρωτοτύπου: Companywide Customer Service: A Program to Build Sales and Profits
Κυκλοφορεί
Τιμή: 52.82€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 31-10-2005)
Περίληψη:

Ολοκληρωμένος οδηγός για την εφαρμογή προγράμματος ολικής εξυπηρέτησης - υποστήριξης των πελατών που οδηγεί στην πλήρη και διαρκή ικανοποίησή τους. Με περισσότερα από 250 θέματα που θα σας επιτρέψουν να ενεργοποιήσετε όλο το ανεκμετάλλευτο δυναμικό του συστήματος διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες σας και ταυτόχρονα να μετατρέψετε σε ευκαιρίες τις αδυναμίες και τις δυσμενείς συγκυρίες. "