Βιβλίο
Μάρκα και επιλογή ονομασίας

John L. Mariotti
Μετάφραση: Σοκοδήμος Ανδρέας
Αθήνα
Γκιούρδας Μ.
Αριθμός Έκδοσης: 1
2006
σ. 240
Σχήμα: 22χ15
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-512-480-9
Τίτλος πρωτοτύπου: Smart Things to Know about Brands & Branding
Έξυπνες Ιδέες 8
Κυκλοφορεί
Τιμή: 15.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 13-05-2011)
Περίληψη:

"Οι οργανισμοί του εικοστού πρώτου αιώνα πρέπει να ανταγωνιστούν στον τομέα των μαρκών επειδή δεν έχει απομείνει τίποτα άλλο."
Από τα τζιν μέχρι τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και από τους υπολογιστές μέχρι τα αυτοκίνητα, οι σύγχρονοι καταναλωτές κάνουν τις επιλογές τους με βάση την αφοσίωση στη μάρκα, την αναγνώριση και την τιμή. Οι ισχυρές, οι γνώριμες, οι αναγνωρίσιμες και οι αξιόπιστες ονομασίες μάρκας βγαίνουν νικητές στη μάχη για την προσέκλυση του χρήματος των καταναλωτών.