Βιβλίο
Claudio Monteverdi: Η επιστροφή του Οδυσσέα στην πατρίδα

Συλλογικό έργο
Giacomo Badoaro
Trevor Pinnock
Ελένη Βαροπούλου
Silke Leopold
Tim Carter
Paolo Fabbri
Ellen Rosand
Jean - Michel Brèque
Simon Towneley Worsthorne
Επιμέλεια: Νίκος Καραναστάσης
Μετάφραση: Μαρία Λαϊνά
Μετάφραση: Αλεξάνδρα Πλαστήρα
Μετάφραση: Λευτέρης Αναγνώστου
Μετάφραση: Κώστας Κουρεμένος
Μετάφραση: Βαγγέλης Μπιτσώρης
Μετάφραση: Αλόη Σιδέρη
Μετάφραση: Νίκος Καραναστάσης
Μετάφραση: Μαρία Μουρκούση
Μετάφραση: Μαγδαληνή Καλοπάνα
Φωτογράφος: Βουβούλα Σκούρα
Αθήνα
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Αριθμός Έκδοσης: 1
1998
σ. 125
Σχήμα: 32χ24
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
Γλώσσα πρωτοτύπου: ιταλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Il ritorno d' Ulisse in patria
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 1998 - 1999
Σημειώσεις: Πρόγραμμα της παράστασης του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών μεταξύ 9-15 Οκτωβρίου 1998, με ολόκληρο το λιμπρέτο του Giacomo Badoaro σε δίγλωσση έκδοση (ιταλικά, ελληνικά -μτφρ. Μαρία Λαϊνά, Αλεξάνδρα Πλαστήρα). Χορηγός: Εθνική Τράπεζα. Χορηγός έκδοσης: Εθνοκάρτα.
Περιέχει Βιβλιογραφία
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Εξαντλημένο
Περίληψη:

Περιέχονται τα κείμενα:
- Trevor Pinnock, "Η νέα επεξεργασία της παρτιτούρας για την παράστασή μας"
- Ελένη Βαροπούλου, "Λούκα Ρονκόνι, ένας σκηνοθέτης του καιρού μας"
- Silke Leopold, "Αναγέννηση και Μπαρόκ"
- Tim Carter, "Ο Μοντεβέρντι και η όπερα από τα αυλικά θεάματα στα δημόσια θέατρα της Βενετίας"
- Silke Leopold, "Μάντοβα και Βενετία"
- Paolo Fabbri, "Η Βενετία τον 17ο αιώνα"
- Ellen Rosand, "Η Ακαδημία των Ινκόνιτι"
- Giacomo Badoaro, ""Ο περιπλανώμενος Οδυσσέας" (1644): Προλογική επιστολή από την έκδοση του λιμπρέτου"
- Paolo Fabbri, "Το μουσικό θέατρο στη Βενετία"
- Ellen Rosand, "Η βενετσιάνικη όπερα, δημιούργημα συλλογικής προσπάθειας"
- Paolo Fabbri, "Η επιστροφή του Οδυσσέα στην πατρίδα" (1640)
- Giacomo Badoaro, "Επιστολή προς τον συνθέτη"
- Jean - Michel Breque, "Το πνεύμα της Οδύσσειας στο λιμπρέτο του Μπαντοάρο"
- Silke Leopold, "Η επιστροφή του Οδυσσέα", παράδειγμα μιας νέας δημιουργίας"
- Ellen Rosand, "Η δύναμη της "μουσικής""
- Simon Towneley Worsthorne, "Το υπόβαθρο της όπερας στη Βενετία"