Βιβλίο
Robert E. Slavin
Μετάφραση: Ελισσάβετ Εκκεκάκη
Επιμέλεια: Κωνσταντίνος Μ. Κόκκινος
Ευθύνη Σειράς: Νώντας Παπαγεωργίου
Αθήνα
Μεταίχμιο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2007
σ. 704
Σχήμα: 28χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-455-165-1
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Educational Psychology: Theory and Practice
Επιστήμες της Αγωγής
Ονομασία Υποσειράς: Εκπαιδευτική Ψυχολογία
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 51.95€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 29-08-2018)
Εκπαιδευτική ψυχολογία
Θεωρία και πράξη
Θεωρία και πράξη
Robert E. Slavin
Μετάφραση: Ελισσάβετ Εκκεκάκη
Επιμέλεια: Κωνσταντίνος Μ. Κόκκινος
Ευθύνη Σειράς: Νώντας Παπαγεωργίου
Αθήνα
Μεταίχμιο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2007
σ. 704
Σχήμα: 28χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-455-165-1
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Educational Psychology: Theory and Practice
Επιστήμες της Αγωγής
Ονομασία Υποσειράς: Εκπαιδευτική Ψυχολογία
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 51.95€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 29-08-2018)
Περίληψη:
Το παρόν εγχειρίδιο του φημισμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Robert Ε. Slavin δίνει έμφαση στη "στοχαστική διδασκαλία" και μεταφράζει τη θεωρία σε πρακτικές που μπορούν να εφαρμόσουν οι εκπαιδευτικοί στην τάξη τους.
"Στοχαστικός εκπαιδευτικός", κατά τον Slavin, είναι αυτός που διαρκώς αναλογίζεται τις πρακτικές του και λαμβάνει αποφάσεις σχετικά με τη διδασκαλία με βάση μια σαφή σύλληψη και ξεκάθαρους στόχους για το πώς αυτές οι πρακτικές θα επηρεάσουν τους μαθητές. Για να βοηθήσει τους αναγνώστες να γίνουν "στοχαστικοί εκπαιδευτικοί", ο συγγραφέας παρέχει προγράμματα, στρατηγικές και ερωτήσεις για να τους καθοδηγούν και πρότυπες επιτυχημένες πρακτικές με παραδείγματα από την τάξη.
Το παρόν εγχειρίδιο ενθαρρύνει τους εκπαιδευτικούς να σκέφτονται σχετικά με το πώς αναπτύσσονται και μαθαίνουν οι μαθητές, να παίρνουν αποφάσεις πριν και κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας και να λαμβάνουν υπόψη τους ποια στοιχεία αποτελούν ενδείξεις ότι οι μαθητές τους μαθαίνουν και επιτυγχάνουν.
Εδραιωμένο στη σύγχρονη θεωρία και σε δοκιμασμένες στην τάξη εφαρμογές, το έργο προετοιμάζει τους φοιτητές για το εκπαιδευτικό επάγγελμα υποστηρίζοντας ταυτόχρονα μια ισορροπημένη προσέγγιση της διδασκαλίας.
Το παρόν εγχειρίδιο του φημισμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Robert Ε. Slavin δίνει έμφαση στη "στοχαστική διδασκαλία" και μεταφράζει τη θεωρία σε πρακτικές που μπορούν να εφαρμόσουν οι εκπαιδευτικοί στην τάξη τους.
"Στοχαστικός εκπαιδευτικός", κατά τον Slavin, είναι αυτός που διαρκώς αναλογίζεται τις πρακτικές του και λαμβάνει αποφάσεις σχετικά με τη διδασκαλία με βάση μια σαφή σύλληψη και ξεκάθαρους στόχους για το πώς αυτές οι πρακτικές θα επηρεάσουν τους μαθητές. Για να βοηθήσει τους αναγνώστες να γίνουν "στοχαστικοί εκπαιδευτικοί", ο συγγραφέας παρέχει προγράμματα, στρατηγικές και ερωτήσεις για να τους καθοδηγούν και πρότυπες επιτυχημένες πρακτικές με παραδείγματα από την τάξη.
Το παρόν εγχειρίδιο ενθαρρύνει τους εκπαιδευτικούς να σκέφτονται σχετικά με το πώς αναπτύσσονται και μαθαίνουν οι μαθητές, να παίρνουν αποφάσεις πριν και κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας και να λαμβάνουν υπόψη τους ποια στοιχεία αποτελούν ενδείξεις ότι οι μαθητές τους μαθαίνουν και επιτυγχάνουν.
Εδραιωμένο στη σύγχρονη θεωρία και σε δοκιμασμένες στην τάξη εφαρμογές, το έργο προετοιμάζει τους φοιτητές για το εκπαιδευτικό επάγγελμα υποστηρίζοντας ταυτόχρονα μια ισορροπημένη προσέγγιση της διδασκαλίας.