Βιβλίο
Πώς να καταρτίσετε ένα marketing plan

John Westwood
Μετάφραση: Φλώρα Κασσαβέτη
Αθήνα
Ελευθερουδάκης
Αριθμός Έκδοσης: 1
2007
σ. 122
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-200-115-8
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: How to Write a Marketing Plan
The Sunday Times· Οδηγός Επιτυχίας 3
Σημειώσεις: Copyright: Kogan Page. Ειδική έκδοση της "Γ. Κ. Ελευθερουδάκης Α.Ε." για την εφημερίδα "Ελεύθερος Τύπος". Διανεμήθηκε δωρεάν μαζί με τον "Ελεύθερο Τύπο" του Σαββάτου στις 24.11.2007. Διατίθεται στα βιβλιοπωλεία.
Κυκλοφορεί
Τιμή: 3.50€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 17-12-2007)
Περίληψη:

Ένα ολοκληρωμένο σχέδιο marketing είναι το κλειδί για την επιτυχία της επιχείρησή σας. Προκειμένου όμως να καταρτιστεί ένα δημιουργικό, λειτουργικό και, ταυτόχρονα, εφικτό σχέδιο δράσης, που θα πετύχει τους στόχους του, χρειάζεται να γνωρίζει κανείς ορισμένα μυστικά!

Αυτά, ακριβώς, θα ανακαλύψετε στο βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας, μαζί με συγκεκριμένες, βήμα-βήμα, οδηγίες, καθώς και ασκήσεις, που θα σας βοηθήσουν να καταρτίσετε ένα αποτελεσματικό Marketing Plan, το οποίο θα καλύπτει βασικές παραμέτρους, όπως:
- Καθορισμός στόχων
- Επιλογή στρατηγικής
- Προϋπολογισμός κόστους
- Υλοποίηση αποτελεσμάτων

Πρόκειται για ένα βιβλίο-απαραίτητο οδηγό, όχι μόνο για αυτούς που σπουδάζουν marketing, αλλά και για κάθε σύγχρονο μικρό ή μεγάλο επιχειρηματία.