Βιβλίο
Πρόσθεση όχι αφαίρεση, πολλαπλασιασμός όχι διαίρεση
Η μεταρρυθμυστική παρέμβαση στην εκπαίδευση της μειονότητας της Θράκης

Επιμέλεια: Θάλεια Δραγώνα
Επιμέλεια: Άννα Φραγκουδάκη
Συλλογικό έργο
Έφη Αβδελά
Αναστασία Αμπάτη
Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Νανά Αντωνιάδου
Βενετία Αποστολίδου
Φωτεινή Ασημακοπούλου
Χάρης Ασημόπουλος
Λένα Ασλανίδου
Νέλλη Ασκούνη
Αλεξάνδρα Βασιλείου
Άννη Βασιλείου
Σπυριδούλα Βαρλοκώστα
Θάλεια Δραγώνα
Γιώργος Έψιμος
Μαρία Ιακώβου
Άννα Ιορδανίδου
Βίκυ Κάντζου
Πέτρος Καριωτόγλου
Αγλαΐα Κισκίνη
Δήμητρα Κοττορού
Άννα Λαμπίδη
Νίκος Λαμπρινός
Βάλλη Λύτρα
Κώστας Μάγος
Λάμπρος Μπαλτσιώτης
Νίκος Μποζατζής
κ.ά.
Αθήνα
Μεταίχμιο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 549
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-455-218-4
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 30.57€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 15-01-2010)
Περίληψη:

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει μέρος των περιεχομένων ενός πολύχρονου συλλογικού έργου εκπαιδευτικής παρέμβασης με στόχο τη μεταρρύθμιση της εκπαίδευσης του μαθητικού πληθυσμού της μειονότητας στη Θράκη. Η μεταρρυθμιστική αυτή προσπάθεια περιέχει τη δημιουργία εναλλακτικού εκπαιδευτικού υλικού για το δημοτικό και το γυμνάσιο, που ολοκληρώθηκε έπειτα από δοκιμαστική εφαρμογή και τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών που το εφάρμοζαν, συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε βάθος χρόνου με εργαστηριακή μορφή, συνοδευόμενη από τακτές επισκέψεις των ομάδων επιμορφωτών στα σχολεία των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών, επίσης παρεμβάσεις εκτός σχολείου ενισχυτικές της εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας και της αρμονικής κοινωνικοποίησης, με το άνοιγμα στην τοπική κοινωνία και την εμπλοκή των γονέων των μαθητών.
Με βάση αυτά τα περιεχόμενα, βάσιμα μπορεί να υποστηριχτεί ότι η μεταρρυθμιστική προσπάθεια που παρουσιάζει το βιβλίο, μολονότι αφορά μια συγκεκριμένη και ιδιαίτερη ομάδα μαθητών, έχει αξία γενικότερου παραδείγματος παρέμβασης για την άμβλυνση των κοινωνικών αιτίων της σχολικής αποτυχίας και τη μείωση της διαρροής καθώς και για την εκπαίδευση παιδιών με διαφορετική μητρική γλώσσα, θρησκεία και εθνική ταυτότητα.

Κριτικές - Παρουσιάσεις:
Αλέξης ΔημαράςΕκπαίδευση μειονοτήτων"Η Καθημερινή"/ "Τέχνες και Γράμματα"4222/6/2008
Νίκος Κ. ΑλιβιζάτοςΔιδάσκοντας μαθητές με διαφορετική ταυτότητα"Ελευθεροτυπία"/ "Βιβλιοθήκη"4961428/3/2008
Μικέλα ΧαρτουλάρηΑλαμπάμα, όπως Θράκη"Τα Νέα"/ "Βιβλιοδρόμιο"815/3/2008