Βιβλίο
Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε αλλοδαπούς μαθητές
Ειδική αναφορά σε μαθητές από την Αλβανία: Πρακτικά σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε από 29 έως 30 Οκτωβρίου 1992 με τη συμβολή του ΥΠΕΠΘ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Συλλογικό έργο
Επιμέλεια: Λαυρέντιος Γ. Δελλασούδας
Επιμέλεια: Θεόδωρος Παπακωνσταντίνου
Εισήγηση: Λαυρέντιος Γ. Δελλασούδας
Εισήγηση: Θεόδωρος Παπακωνσταντίνου
Εισήγηση: Ιω. Μαρκαντώνης
Εισήγηση: Β. Σφυρόερας
Εισήγηση: Σοφία Παπαευθυμίου - Λύτρα
Εισήγηση: Χρήστος Θεοδωρόπουλος
Εισήγηση: Γεώργ. Ντελόπουλος
Εισήγηση: Δ. Γεώργας
Εισήγηση: Αντωνία Παπαστυλιανού
Εισήγηση: Β. Λαμπροπούλου
Εισήγηση: Στρ. Κορομηλάς
Εισήγηση: Βάσω Τοκατλίδου
Εισήγηση: Π. Κοντός
Εισήγηση: Μ. Βασιλάκης
Εισήγηση: Ευθ. Γκούμα
Εισήγηση: Ζωή Γκενάκου
Αθήνα
Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (Ο.Ε.Δ.Β.)
1994
σ. 224
Σχήμα: 23χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
Περιέχει Βιβλιογραφία
Εξαντλημένο
Περίληψη:

[...] Τόσο το σεμινάριο όσο και ο τόμος αυτός αποτελούν μια πρώτη συμβολή στην προετοιμασία του εκπαιδευτικού, προκειμένου να αντιμετωπίσει ένα νέο πρόβλημα, αυτό της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας σε αλλοδαπούς μαθητές. Με τις ενέργειες αυτές ολοκληρώθηκε η α΄ φάση σχετικού προγράμματος με συντονιστή τον τέως διευθυντή της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του ΥΠΕΠΘ κ. Πέτρο Μπερερή και επιστημονικούς υπευθύνους τον αν. καθηγητή κ. Θεόδωρο Παπακωνσταντίνου και τον επ. καθηγητή κ. Λαυρέντιο Δελλασούδα. Η όλη ερευνητική προσπάθεια είχε ενταχθεί στο πλαίσιο της ειδικής δράσης του κοινοτικού προγράμματος "Ευρυδίκη" που αφορά στη διαπολιτισμική εκπαίδευση. [...]

(από τους επιστημονικούς υπεύθυνους του σεμιναρίου και του αντίστοιχου εκπαιδευτικού προγράμματος)