Βιβλίο
Μαρία Παΐζη
Ευθύνη Σειράς: Σίνος Γκιώκας
Αθήνα
Ελληνικά Γράμματα
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 326
Σχήμα: 29χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-19-0158-9
ISBN Σετ 960-19-0156-6
Ελληνική Εκπαίδευση
Ονομασία Υποσειράς: Δημοτικό
Α/Α Τόμου: 2
Εικονογράφηση: ΝΑΙ
Εξαντλημένο
Τιμή: 19.36€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 13-05-2008)
Από τη γραμματική στην ορθογραφία
Για όλες τις τάξεις του δημοτικού
Για όλες τις τάξεις του δημοτικού
Μαρία Παΐζη
Ευθύνη Σειράς: Σίνος Γκιώκας
Αθήνα
Ελληνικά Γράμματα
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 326
Σχήμα: 29χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-19-0158-9
ISBN Σετ 960-19-0156-6
Ελληνική Εκπαίδευση
Ονομασία Υποσειράς: Δημοτικό
Α/Α Τόμου: 2
Εικονογράφηση: ΝΑΙ
Εξαντλημένο
Τιμή: 19.36€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 13-05-2008)
Περίληψη:
Το βιβλίο αυτό δίνει τη δυνατότητα
στο μαθητή:
- να επιλέξει ασκήσεις που κινητοποιούν το ενδιαφέρον του
- να ανατρέχει σε συγκεκριμένες ενότητες όταν δυσκολεύεται
- να κατηγοριοποιήσει ένα γραμματικό φαινόμενο
στο γονιό:
- να υποδείξει στο παιδί τις ενότητες που έχουν ήδη παρουσιαστεί στη σχολική ύλη
- να επιλέξει ασκήσεις για την καλύτερη κατανόηση των πληροφοριών που δεν έχουν αποτυπωθεί στη μνήμη του παιδιού
στον εκπαιδευτικό:
- να επιλέξει θέματα με βάση την προγραμματισμένη διδασκαλία
- να δημιουργήσει αυτοσχέδιες ασκήσεις
- να δώσει συγκεκριμένες ασκήσεις με σκοπό την επανάληψη γραμματικών φαινομένων
στον ειδικό εκπαιδευτικό:
- να παρουσιάσει ένα επιλεκτικά δομημένο υλικό
- να ακολουθήσει τη στρατηγική της "βήμα προς βήμα" διδασκαλίας
- να εντοπίσει συγκεκριμένους τομείς δυσκολίας
- να εμπλουτίσει τη διδασκαλία του με συμπληρωματικό υλικό
Το βιβλίο αυτό δίνει τη δυνατότητα
στο μαθητή:
- να επιλέξει ασκήσεις που κινητοποιούν το ενδιαφέρον του
- να ανατρέχει σε συγκεκριμένες ενότητες όταν δυσκολεύεται
- να κατηγοριοποιήσει ένα γραμματικό φαινόμενο
στο γονιό:
- να υποδείξει στο παιδί τις ενότητες που έχουν ήδη παρουσιαστεί στη σχολική ύλη
- να επιλέξει ασκήσεις για την καλύτερη κατανόηση των πληροφοριών που δεν έχουν αποτυπωθεί στη μνήμη του παιδιού
στον εκπαιδευτικό:
- να επιλέξει θέματα με βάση την προγραμματισμένη διδασκαλία
- να δημιουργήσει αυτοσχέδιες ασκήσεις
- να δώσει συγκεκριμένες ασκήσεις με σκοπό την επανάληψη γραμματικών φαινομένων
στον ειδικό εκπαιδευτικό:
- να παρουσιάσει ένα επιλεκτικά δομημένο υλικό
- να ακολουθήσει τη στρατηγική της "βήμα προς βήμα" διδασκαλίας
- να εντοπίσει συγκεκριμένους τομείς δυσκολίας
- να εμπλουτίσει τη διδασκαλία του με συμπληρωματικό υλικό