Βιβλίο
Παράπονα πελατών
Μπελάς... ή ευκαιρία;: Μετατρέψτε τους δυσαρεστημένους πελάτες σε κέρδος για την επιχείρησή σας

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Αθήνα
Σταμούλη Α.Ε.
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 189
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-351-755-9
Business Life: Σύγχρονη Βιβλιοθήκη
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 18.15€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 02-10-2008)
Περίληψη:

Έχετε σκεφθεί ποτέ ότι η συνολική εικόνα και φήμη μιας επιχείρησης μπορεί να βελτιωθεί μέσα από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων των δυσαρεστημένων πελατών;

Αντί να ξοδεύετε χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας!

Με απλή, κατανοητή γλώσσα και μέσα από πολλά εύστοχα παραδείγματα και σκίτσα, θα κατανοήσετε πόσο σημαντικά είναι τα παράπονα για μια επιχείρηση. Μεταξύ άλλων, εξετάζονται:

- Τι θέλουν οι πελάτες όταν παραπονούνται
- Χειρισμός παραπονούμενων πελατών
- Σύνταξη απαντητικής επιστολής
- Επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού
- Τα παράπονα των υπαλλήλων
- Τρόποι ενθάρρυνσης των πελατών να παραπονεθούν
- Οφέλη από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων.

Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό, θα καταλάβετε ότι τα παράπονα των πελατών είναι δώρα, αρκεί να γνωρίζετε πώς να τα ξετυλίξετε.

Χειριστείτε τα παράπονα σωστά και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα...

Κριτικές - Παρουσιάσεις:
"Βιτρίνα"Παράπονα πελατώνΠεριοδικό "Index"26Νοέμβριος 2008
Λεωνίδας ΣτεφάνουΗ κρίση και η διαχείρησή τηςΠεριοδικό "Διαβάζω"49068Νοέμβριος 2008
Γιάννης ΑσδραχάςΌταν τα παράπονα των πελατών είναι κέρδος για μια επιχείρηση"Εξπρές"3719/10/2008