Βιβλίο
Ο γραπτός λόγος σε κοινωνικοπολιτισμικά πλαίσια
Κειμενικές πρακτικές και διαδικασίες μάθησης

Συλλογικό έργο
Επιμέλεια: Τριανταφυλλιά Κωστούλη
Alina Spinillo
Chris Pratt
Sigmund Ongstad
Linda Allal
Lucie Mottier Lopez
Katia Lehraus
Alexia Forget
Τριανταφυλλιά Κωστούλη
Debra Myhill
Christiane Donahue
Shoshana Folman
Ulla Connor
Orna Ferenz
Carole H. McAllister
Linda Adler - Kassner
Heidi Estrem
Ευθύνη Σειράς: Τριανταφυλλιά Κωστούλη
Θεσσαλονίκη
Επίκεντρο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2009
σ. 492
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-458-017-0
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Textual Practices and Learning Processes in Sosiocultural Settings
Εκπαιδευτική Γλωσσολογία
Σημειώσεις: Εισαγωγή: Τριανταφυλλιά Κωστούλη.
Κυκλοφορεί
Τιμή: 35.67€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 28-07-2010)
Περίληψη:

Περιέχονται τα κείμενα:

- Τριανταφυλλιά Κωστούλη, "Εισαγωγή: Η οικοδόμηση κοινωνικών νοημάτων μέσα σε πλαίσια επικοινωνίας
- Alina Spinillo και Chris Pratt, "Κοινωνικοπολιτισμικές διαφορές στη γνώση των παιδιών για τα κειμενικά είδη"
- Sigmund Ongstad, "Κοινωνικοποίηση στη θεσμοθετημένη παραγωγή γραπτού λόγου"
- Linda Allal, Lucie Mottier Lopez, Katia Lehraus και Alexia Forget, "Διεπιδράσεις στην ολομέλεια της τάξης και μεταξύ συμμαθητών/τριών σε μια δραστηριότητα παραγωγής γραπτού λόγου και αναθεώρησης"
- Τριανταφυλλιά Κωστούλη, "Συνοικοδόμηση πλαισίων γύρω από το γραπτό λόγο μέσα στη σχολική τάξη"
- Debra Myhill, "Προϋπάρχουσα γνώση και (ανα)παραγωγή κειμενικών ειδών στο σχολικό πλαίσιο"
- Christiane Donahue, "Ο γραπτός λόγος των μαθητών/τριών ως διαπραγμάτευση"
- Shoshana Folman και Ulla Connor, "Σύνθεση γραπτού λόγου βάσει πηγών σε δυο πολιτισμικά πλαίσια"
- Orna Ferenz, "Χρήση της πρώτης και της δεύτερης γλώσσας κατά τις διαδικασίες σχεδιασμού ενός κειμένου"
- Carole H. McAllister, "Ομάδες συνεργασίας για την παραγωγή γραπτού λόγου στο κολέγιο"
- Linda Adler-Kassner και Heidi Estrem, "Πηγαίνοντας πέρα από την τάξη παραγωγής γραπτού λόγου"