Βιβλίο
Σύγχρονες στρατηγικές μάρκετινγκ για διεθνείς αγορές

Συλλογικό έργο
Γεώργιος Αυλωνίτης
Κωνσταντίνος Χ. Λυμπερόπουλος
Βασίλειος Τζαναβάρας
Αθήνα
Rosili
Αριθμός Έκδοσης: 1
2010
σ. 528
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Σκληρό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-89407-3-4
Περιέχει: CD
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 57.50€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 23-09-2013)
Περίληψη:

Σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής, των καταναλωτικών προτύπων και των αγορών, η σημερινή δυναμική επιχείρηση έχει να αντιμετωπίσει ένα παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό, τόσο εντός, όσο και εκτός των συνόρων.
Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται ο τρόπος λήψεως των αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, ενώ στο δεύτερο μέρος εξετάζονται διεξοδικά οι στρατηγικές προϊόντος, τιμολόγησης, δικτύων διανομής και προβολής και επικοινωνίας για διεθνείς αγορές, καθώς και οι αποφάσεις για την οργάνωση και το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούντα διεθνώς. Τέλος, στο παράρτημα του βιβλίου παρατίθεται μια εφαρμογή του συστήματος σε μια συγκεκριμένη μελέτη μικρομεσαίας ελληνικής εξαγωγικής επιχείρησης.