Βιβλίο
Marketing 3.0
Από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο

Συλλογικό έργο
Philipe Kotler
Hermawan Kartajaya
Iwan Setiawan
Μετάφραση: Μυρτώ Σμαραγδή
Αθήνα
Εκδόσεις Κέρκυρα - Economia Publishing
Αριθμός Έκδοσης: 1
2010
σ. 211
Σχήμα: 23χ15
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-9490-03-0
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 19.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 18-10-2017)
Περίληψη:

O «πατέρας» του μάρκετινγκ Philip Kotler και οι συνεργάτες του Hermawan Kartajaya και Iwan Setiawan
παραθέτουν πραγματικά παραδείγματα που μπορείτε να αξιοποιήσετε εφαρμόζοντας τις αρχές
του Μάρκετινγκ 3.0 στην επιχείρησή σας.
Εξηγούν πώς μπορείτε να αναδείξετε τη θετική επιρροή της εταιρείας σας στην κοινωνία και να συνεργαστείτε με επιτυχία με τους εκπροσώπους της αγοράς των καταναλωτών.