Βιβλίο
Η Άλγεβρα και η διδακτική της στη σύγχρονη εκπαίδευση

Συλλογικό έργο
Ξένια Βαμβακούση
Πέτρος Βερύκιος
Κώστας Γαβρίλης
Γιάννης Θωμαΐδης
Στέφανος Κεΐσογλου
Νίκος Κλαουδάτος
Παναγιώτης Κυλάφης
Αραξή Ναζαριάν
Χαράλαμπος Σακονίδης
Θεσσαλονίκη
Ζήτη
Αριθμός Έκδοσης: 1
2011
σ. 302
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-456-302-9
Σημειώσεις: Συγγραφική υπευθυνότητα: "Επιστημονική Ένωση για τη Διδακτική των Μαθηματικών".
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 23.43€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 17-10-2011)
Περίληψη:

Οι συγγραφείς αυτού του συλλογικού τόμου επιχειρούν να ερευνήσουν από πολλές πλευρές ορισμένα βασικά ερωτήματα που σχετίζονται με τη διδακτική της Άλγεβρας, να προσφέρουν απαντήσεις και να καταθέσουν διδακτικές προτάσεις.

Οι εργασίες που δημοσιεύονται καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων θεωρητικού και πρακτικού ενδιαφέροντος, μεταξύ των οποίων:

- Την παρουσίαση κεντρικών, σύγχρονων ερευνητικών δεδομένων για τη μάθηση και διδασκαλία της Άλγεβρας και τη διατύπωση κάποιων πρώτων βασικών συμπερασμάτων.
- Τη σύνδεση της θεωρίας με τη διδακτική πρακτική -ένα ζήτημα που θεωρείται πολύ κρίσιμο στη μαθηματική εκπαίδευση- σε κεντρικά θέματα όπως είναι η ε��ίλυση προβλήματος.
- Την ανάδειξη της σημασίας που έχει η μελέτη κανονικοτήτων (patterns) για την ανάπτυξη των πρώιμων μορφών του αλγεβρικού συλλογισμού ή την εισαγωγή βασικών εννοιών όπως η συνάρτηση.
- Την ιστορική και διδακτική ανάλυση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές σε ανώτερα επίπεδα μαθηματικής σκέψης όπως είναι η γενίκευση και η απόδειξη.
- Τη σύνδεση των Μαθηματικών με τη Φυσική και τις απαιτήσεις που θέτει στη διδασκαλία και μάθηση ο χειρισμός των σχετικών προβλημάτων.
- Την ανάδειξη ορισμένων ζητημάτων που συνδέονται με την αξιοποίηση της τεχνολογίας για τη διδασκαλία και μάθηση της Άλγεβρας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Με δεδομένο ότι όλα τα παραπάνω αποτελούν σημεία αιχμής στις πολλαπλές δραστηριότητες που αναπτύσσονται διεθνώς για τη διδασκαλία και μάθηση της Άλγεβρας, ο συλλογικός τόμος της ΕΠ.Ε.ΔΙ.Μ. έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία της Διδακτικής των Μαθηματικών.