Βιβλίο
Η παιδαγωγική θεωρία και επιστήμη στην Ελλάδα
18ος και 19ος αιώνας: Βασικοί εκπρόσωποι, αντιπροσωπευτικά κείμενα

Β. Φούκας
Θεσσαλονίκη
Εκδόσεις Κυριακίδη ΙΚΕ
2014
σ. 400
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Σκληρό εξώφυλλο
ISBN: 978-618-5105-20-4
Κυκλοφορεί
Τιμή: 29.80€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 24-02-2015)
Περίληψη:

Η εκπαίδευση και παιδαγωγική κατάρτιση των εκπαιδευτικών αποτελεί κεφαλαιώδους σημασίας ζήτημα για την ποιοτική διάσταση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Στο πλαίσιο αυτό η παιδαγωγική κατάρτιση των εκπαιδευτικών τοποθετείται στο ιστορικό της συγκείμενο και εξετάζεται διαχρονικά.

Η παρούσα εργασία, η οποία βασίζεται κυρίως σε πρωτογενές υλικό, σκοπεύει στη συστηματική καταγραφή και παρουσίαση των παιδαγωγικών απόψεων των βασικότερων νεοελλήνων παιδαγωγών του φθίνοντος 18ου και του 19ου αιώνα αναφορικά με τον σκοπό της αγωγής, τη μέθοδο διδασκαλίας, την βασική εκπαίδευση, παιδαγωγική κατάρτιση και, γενικότερα, τον ρόλο του εκπαιδευτικού, τη σχέση δασκάλου/δασκάλας-μαθητή/ μαθήτριας, την αξία της Παιδαγωγικής επιστήμης κ.λπ.