Βιβλίο
Πολιτικές εκπαιδευτικής προτεραιότητας στην Ευρώπη

Συλλογικό έργο
Επιμέλεια: Marc Demeuse
Επιμέλεια: Daniel Frandji
Επιμέλεια: David Greger
Επιμέλεια: Jean-Yvess Rochex
Επιμέλεια: Δημήτρης Βεργίδης
Επιμέλεια: Τζέλα Βαρνάβα - Σκούρα
Αθήνα
Εκδόσεις Παπαζήση
Αριθμός Έκδοσης: 1
2014
σ. 442
Σχήμα: 24χ17
ISBN: 978-960-02-2832-8
Σημειώσεις: Πρόλογος: Δημήτρης Βεργίδης, Τζέλα Βαρνάβα-Σκούρα.
Κυκλοφορεί
Τιμή: 29.68€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 29-05-2018)
Περίληψη:

Στο βιβλίο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα του ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος EuroPEP (Πρόγραμμα για τις Πολιτικές Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας). Στο πλαίσιο του EuroPEP συνεργάστηκαν δεκατρία εκπαιδευτικά ιδρύματα από οκτώ κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Βέλγιο, Βρετανία, Γαλλία, Ελλάδα, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σουηδία και Τσεχική Δημοκρατία).

Οι επιστημονικές ομάδες που συνέβαλαν σε αυτή την έρευνα, έθεσαν ερωτήματα τα οποία αφορούν τα βασικά σημεία των πολιτικών εκπαιδευτικής προτεραιότητας: τον εκδημοκρατισμό της πρόσβασης στη γνώση για όλους, την καταπολέμηση των μαθησιακών ανισοτήτων, της εγκατάλειψης του σχολείου και του σχολικού αποκλεισμού. Ωστόσο, εξετάζουν τα ζητήματα αυτά από διαφορετικές οπτικές γωνίες, σε συνάρτηση με τον εθνικό πλαίσιο και την ειδικότητά τους (κοινωνιολόγοι, ψυχολόγοι, παιδαγωγοί, στατιστικολόγοι). Αυτή η διαφορετικότητα, καθώς και η διαφορετικότητα των εθνικών ή τοπικών πολιτικών και της εφαρμογής τους, αναμφισβήτητα προσδίδουν ιδιαίτερη σημασία στο βιβλίο, που εμπλουτίζει την ελληνική βιβλιογραφία για την ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική.