Βιβλίο
Μάρκετινγκ υπηρεσιών
Άνθρωποι, τεχνολογία, στρατηγική

Συλλογικό έργο
Jochen Wirtz
Christopher Lovelock
Μετάφραση: Ελένη Δελιβάνη
Επιμέλεια: Απόστολος Γιοβάνης
Επιμέλεια: Πηνελόπη Αθανασοπούλου
Θεσσαλονίκη
Δίσιγμα
2019
σ. 800
Σχήμα: 29χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-618-5242-29-9
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Services Marketing: People, Technology, Strategy
Κυκλοφορεί
Τιμή: 70.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 16-01-2020)
Περίληψη:

Το βιβλίο "Μάρκετινγκ υπηρεσιών" αποτελεί την όγδοη έκδοση του παγκοσμίως πρωτοποριακού εγχειριδίου από τους συγγραφείς Jochen Wirtz και Christopher Lovelock. Αποτελεί ανανεωμένο εκτενώς ώστε να περιλαμβάνει και τις τελευταίες επιστημονικές έρευνες, τις τάσεις της βιομηχανίας και την τεχνολογία, τα κοινωνικά μέσα και τα παραδείγματα και αναλαμβάνει μια ισχυρή διαχειριστική προσέγγιση που παρουσιάζεται μέσω ενός συνεκτικού και προοδευτικού παιδαγωγικού πλαισίου που βασίζεται σε σταθερή ακαδημαϊκή έρευνα.

Όλα τα κεφάλαια είναι δομημένα γύρω από ένα οργανωτικό πλαίσιο το οποίο παρέχει μία εικονογραφική επισκόπηση των περιεχομένων και της επιχειρηματολογίας του κάθε κεφαλαίου. Περιλαμβάνονται νέες εφαρμογές τεχνολογίας οι οποίες ενσωματώνονται σε ολόκληρο το κείμενο από εφαρμογές m-commerce και καινωνικά δίκτυα έως ρομπότ, τεχνητή νοημοσύνη και βιομετρικά στοιχεία.

Διαθέτοντας πολλές μελέτες περίπτωσης και παραδείγματα από όλο τον κόσμο, το βιβλίο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών είναι κατάλληλο για φοιτητές, αλλά και το ευρύ κοινό που έχουν στόχο να αποκτήσουν μια ευρύτερη διαχειριστική άποψη στο Μάρκετινγκ υπηρεσιών.