Βιβλίο
Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικά προκλητικές θεωρίες

Karl Aubrey
Alison Riley
Επιμέλεια: Βασιλική Μητροπούλου
Επιμέλεια: Χρήστος Δ. Τούρτουρας
Μετάφραση: Κατερίνα Ιορδάνογλου
Θεσσαλονίκη
Τζιόλα
2020
σ. 296
Δέσιμο: Σκληρό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-418-839-0
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Understanding and Using Challenging Educational Theories
Εξαντλημένο
Τιμή: 21.53€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 01-10-2020)
Περίληψη:

Περιέχει:
Abraham Maslow-Ο πατέρας του αμερικανικού ανθρωπισμού,
Carl Rogers-Ο πατέρας της πελατοκεντρικής θεραπείας,
A. S. Neill-Ελευθερία στη μάθηση,
John Goodlad-Η ανανέωση της διδασκαλίας και της μάθησης, των σχολείων και της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών
Basil Bernstein-Γλωσσικοί κώδικες, κοινωνική τάξη, Παιδαγωγική και Αναλυτικά Προγράμματα,
Pierre Bourdieu-Θεωρία της κοινωνίας,
Michel Foucault-Εξουσία, επιτήρηση, πειθαρχία και έλεγχος στην εκπαίδευση,
Νel Noddings-Η φροντίδα στην εκπαίδευση, Lawrence Stenhouse-Σύνδεση του Αναλυτικού Προγράμματος με τη θεωρία, την έρευνα και την πράξη,
Henry Giroux-Κριτική Παιδαγωγική,
Howard Gardner-Πολλαπλή νοημοσύνη και εκπαίδευση,
John Holt- Αποσχολειοποίηση ή κατ’ οίκον εκπαίδευση,
Bell Hooks-H εκπαίδευση ως πρακτική ελευθερίας,
Jack Mezirow-Μετασχηματίζουσα μάθηση,
Linda Darling-Hammond-Ισότητα στην εκπαίδευση - πολιτικές, δάσκαλοι και διδασκαλία