Βιβλίο
Η επιχείρηση της γνώσης
Η διαχείριση της γνώσης στη σύγχρονη επιχείρηση

Ικουζίρο Νονάκα
Χιροτάκα Τακεούτσι
Επιμέλεια: Μαρία Γιαμαλίδου
Μετάφραση: Δανάη Σαλεπούλα
Μετάφραση: Λίλιαν Τσέρτου
Ευθύνη Σειράς: Χαρίδημος Κ. Τσούκας
Αθήνα
Εκδόσεις Καστανιώτη
Αριθμός Έκδοσης: 1
2001
σ. 362
Σχήμα: 25χ16
Δέσιμο: Σκληρό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-03-2800-4
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: The Knowledge-creating Company
Διοίκηση
Σημειώσεις: Πρόλογος: Γρηγόρης Μέντζας.
Περιέχει Βιβλιογραφία
Εξαντλημένο
Τιμή: 38.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 22-10-2008)
Περίληψη:

Πώς κατάφεραν οι ιαπωνικές εταιρείες να είναι πρωτοπόροι διεθνώς στις βιομηχανίες αυτοκινήτων και μικροηλεκτρονικής; Τι εξηγεί την επιτυχία τους; Οι δύο πλέον γνωστοί Ιάπωνες καθηγητές Διοίκησης Επιχειρήσεων, ο Ικουζίρο Νονάκα και ο Χιροτάκα Τακεούτσι, καθηγητές στο Πανεπιστήμιο Χιτοτσουμπάσι, ισχυρίζονται ότι το κλειδί για να κατανοήσουμε την επιτυχία των μεγάλων ιαπωνικών επιχειρήσεων βρίσκεται στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τη γνώση των μελών τους. Αυτή η ικανότητα τους επιτρέπει να καινοτομούν και να αναπτύσσουν διαρκώς νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Στην εποχή του Διαδικτύου, της έκρηξης των πληροφοριών και της επικοινωνίας, αλλά και της ανάδειξης της καινοτομίας ως απαραίτητου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, οι εταιρείες όλο και περισσότερο συνειδητοποιούν ότι το σημαντικότερό τους κεφάλαιο είναι το διανοητικό κεφάλαιο - οι γνώσεις των μελών τους και η ικανότητά τους να τις αναπτύσσουν και να τις θέτουν σε εφαρμογή. Οι Νονάκα και Τακεούτσι με τρόπο απλό, θεωρητικά μεστό και συγχρόνως πρακτικό εξηγούν πώς γίνεται η διαχείριση γνώσης σε επιτυχημένες ιαπωνικές εταιρείες, όπως η Honda, η Canon, η Nissan, η Matsushita και άλλες. Οι συγγραφείς υποστηρίζουν ότι στην κοινωνία της γνώσης, η επιχείρηση, προκειμένου να είναι ανταγωνιστική, πρέπει να μετατραπεί σε επιχείρηση της γνώσης, και προτείνουν τρόπους με τους οποίους μπορεί να συμβεί αυτό.