Βιβλίο
Αρχές του μάρκετινγκ

Philipe Kotler
Gary Armstrong
John Saunders

Μετάφραση: Ανδρέας Σοκοδήμος
Αθήνα
Κλειδάριθμος
Αριθμός Έκδοσης: 1
2001
σ. 1167
Σχήμα: 30χ21
Δέσιμο: Σκληρό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-209-468-6
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Principles of Marketing
Περιέχει Βιβλιογραφία
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 75.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 07-01-2011)
Περίληψη:

Η νέα αυτή έκδοση του κλασικού βιβλίου του εκδοτικού οίκου της Prentice Hall έχει ήδη αναδειχθεί στο πιο πλήρες και σύγχρονο εισαγωγικό εγχειρίδιο του μάρκετινγκ. Έπειτα από μια εκτεταμένη έρευνα αγοράς σε ολόκληρη την Ευρώπη, αυτό το διεθνώς αναγνωρισμένο συγγραφικό έργο έγινε ακόμα καλύτερο, περιλαμβάνοντας ακόμη περισσότερα παραδείγματα και υποδειγματικά θέματα μελέτης από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες (συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας). Είναι ένα σύγγραμμα που ξεχωρίζει για το περιεχόμενο, τη δομή, και τον παιδαγωγικό του χαρακτήρα.