Βιβλίο
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ μάνατζμεντ

Philip Kotler
Μετάφραση: Δήμητρα Φωτίου
Αθήνα
Γκιούρδας Β.
Αριθμός Έκδοσης: 1
2001
σ. 471
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-387-098-2
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: A framework for marketing management
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 46.50€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 22-06-2011)
Περίληψη:

Το βιβλίο "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ" θα σας καθοδηγήσει και θα σας δείξει πως το Internet επιτρέπει στον ικανό μαρκετίστα να ακολουθήσει τις εξελίξεις και να προσαρμοστεί γρήγορα στις αλλαγές της αγοράς. Το Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ απευθύνεται τόσο στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, τους επιχειρηματίες και τα στελέχη των επιχειρήσεων όσο και σε σπουδαστές και φοιτητές που αποζητούν έναν συνδυασμό θεωρίας και χειροπιαστών παραδειγμάτων.