Βιβλίο
Λότη Πέτροβιτς - Ανδρουτσοπούλου
Αθήνα
Εκδόσεις Πατάκη
Αριθμός Έκδοσης: 1
2002
σ. 141
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-16-0370-4
Θεωρητικές Επιστήμες
Ονομασία Υποσειράς: Για την Πσιδική Λογοτεχνία
Περιέχει Βιβλιογραφία
Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία
Τιμή: 9.73€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 14-10-2009)
Το μικρόβιο της ευεξίας
Γράφοντας βιβλία για παιδιά
Γράφοντας βιβλία για παιδιά
Λότη Πέτροβιτς - Ανδρουτσοπούλου
Αθήνα
Εκδόσεις Πατάκη
Αριθμός Έκδοσης: 1
2002
σ. 141
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-16-0370-4
Θεωρητικές Επιστήμες
Ονομασία Υποσειράς: Για την Πσιδική Λογοτεχνία
Περιέχει Βιβλιογραφία
Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία
Τιμή: 9.73€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 14-10-2009)
Περίληψη:
Πότε ένα κείμενο μπορεί να ενταχθεί στην παιδική/ νεανική λογοτεχνία;
Από πού αντλεί τις εμπνεύσεις του ο συγγραφέας βιβλίων για παιδιά και τι γίνεται στο "εργαστήρι" του;
Πότε πετυχαίνουν και πότε όχι οι συναντήσεις παιδιών με συγγραφείς στα σχολεία και στις βιβλιοθήκες;
Τι έχει επιτευχθεί και τι μένει να γίνει στο χώρο της παιδικής/νεανικής λογοτεχνίας;
Σε αυτά και σε πολλά ακόμη ερωτήματα δίνει τη δική της απάντηση η πολυγραφότατη και πολυβραβευμένη συγγραφέας Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου. Καταθέτει μια ολοκληρωμένη προσωπική θέση σε θέματα που αφορούν την παιδική/νεανική λογοτεχνία και δίνει μια όσο το δυνατόν πλήρη εικόνα του προβληματισμού κατά την ώρα της δημιουργίας των έργων που εντάσσονται σε αυτήν.
Πότε ένα κείμενο μπορεί να ενταχθεί στην παιδική/ νεανική λογοτεχνία;
Από πού αντλεί τις εμπνεύσεις του ο συγγραφέας βιβλίων για παιδιά και τι γίνεται στο "εργαστήρι" του;
Πότε πετυχαίνουν και πότε όχι οι συναντήσεις παιδιών με συγγραφείς στα σχολεία και στις βιβλιοθήκες;
Τι έχει επιτευχθεί και τι μένει να γίνει στο χώρο της παιδικής/νεανικής λογοτεχνίας;
Σε αυτά και σε πολλά ακόμη ερωτήματα δίνει τη δική της απάντηση η πολυγραφότατη και πολυβραβευμένη συγγραφέας Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου. Καταθέτει μια ολοκληρωμένη προσωπική θέση σε θέματα που αφορούν την παιδική/νεανική λογοτεχνία και δίνει μια όσο το δυνατόν πλήρη εικόνα του προβληματισμού κατά την ώρα της δημιουργίας των έργων που εντάσσονται σε αυτήν.