Βιβλίο
Οδηγός ανάπτυξης για προβληματικά παιδιά

Β. Τζόνσον
Ρ. Βέρνερ
Μετάφραση: Αθηνά Σιπητάνου
Αθήνα
Εκδόσεις Καστανιώτη
2002
Ημερομηνία Πρώτης Έκδοσης: 1983
σ. 239
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-03-0796-2
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: A Step-by-Step Learning Guide for Retarded Infants and Children
Παιδαγωγικά
Σημειώσεις: Πρόλογος: Δρ. Ζαν - Λουί Σανσερέλ
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Εξαντλημένο
Τιμή: 12.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 22-10-2008)
Περίληψη:

Στα ερωτήματα που απασχολούν γονείς, δασκάλους, παιδαγωγούς:
- Μπορούμε να μιλάμε για σχολείο νοητικά καθυστερημένων παιδιών;
- Υπάρχει και γι' αυτά τα παιδιά ένα πρόγραμμα μαθήσεως;
- Μέχρι ποιού σημείου μπορούν να προοδεύσουν και ν' αναπτυχθούν οι ικανότητες και οι γνώσεις τους;
- Υπάρχουν μέθοδοι μάθησης εφαρμόσιμοι σε όλα τα παιδιά;
Αυτό το βιβλίο έρχεται να δώσει σαφείς απαντήσεις:
- Ναι, μπορούμε να μιλάμε για σχολείο, με την έννοια μιας οργάνωσης διαρθρωμένων δραστηριοτήτων που αποβλέπουν στον ίδιο σκοπό.
- Ναι, μπορούμε να διαμορφώσουμε ένα πρόγραμμα που να αποσκοπεί στην επίτευξη καθορισμένων με σαφήνεια στόχων.
- Δεν υπάρχουν περιορισμοί στις προσπάθειες και στις ελπίδες του διδάσκοντος.
- Ναι, υπάρχουν μέθοδοι σαφείς και με συνοχή που δίνουν αποτελέσματα. Αυτός ο οδηγός προοδευτικής μάθησης προτείνει το κατευθυντήριο νήμα που λείπει συχνά απ' την παιδαγωγική πράξη. Όλοι όσοι παρεμβαίνουν στην εξέλιξη του ειδικού παιδιού θα βρούν στο βιβλίο αυτό ένα νέο λόγο να πιστέψουν ότι υπάρχει κάτι ακόμη να κάνουν, για να μπορέσουν να βοηθήσουν τα υστερημένα άτομα να βρουν τη θέση τους στην κοινωνία.