Βιβλίο
Τι σημαίνει διδασκαλία της ιστορίας;
Γλώσσα, ιδέες και νοήματα

Chris Husbands
Μετάφραση: Αποστόλης Λυκούργος
Ευθύνη Σειράς: Γιώργος Κόκκινος
Ευθύνη Σειράς: Θεόδωρος Φιλάρετος
Αθήνα
Μεταίχμιο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2004
σ. 194
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-375-501-2
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: What is history teaching? Language, ideas and meaning in learning about the past
Διδακτικές Προσεγγίσεις στο Μάθημα της Ιστορίας
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 17.32€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 01-11-2012)
Περίληψη:

-Πώς αντιλαμβάνονται οι μαθητές και οι μαθήτριες το παρελθόν;
-Ποια είναι η σχέση μεταξύ του τρόπου με τον οποίο οι ιστορικοί συγκροτούν ερμηνείες του παρελθόντος και του τρόπου με τον οποίο μαθαίνουν την Ιστορία στα σχολεία οι μαθητές και οι μαθήτριες;
Αυτό το βιβλίο συνδυάζει εξελίξεις που διατρέχουν ευρύ φάσμα επιστημονικών πεδίων: της ιστορικής επιστήμης, της μελέτης της γλώσσας και των ερευνών που αφορούν την παιδαγωγική επιστήμη και τη Διδακτική. Αυτές οι εξελίξεις αποτελούν θεμέλιο μιας διαφορετικής προσέγγισης της διδασκαλίας και της μάθησης της Ιστορίας στο σχολείο.
Ο συγγραφέας αναλύει τέσσερις τρόπους προσέγγισης της ιστορικής μάθησης: Με την εξέταση των ιστορικών πηγών, με τη μελέτη της γλώσσας που χρησιμοποιούνταν κατά το παρελθόν, με την ιστορική αφήγηση και με τη φαντασία. Δίνει έμφαση στον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές και οι ιστορικοί δομούν ο καθένας τη δική του ερμηνεία για το παρελθόν, και μελετά νέους τρόπους διαχείρισης της ιστορικής γνώσης στο σχολείο.