Βιβλίο
Διαμάντη Αναγνωστοπούλου
Αθήνα
Εκδόσεις Πατάκη
Αριθμός Έκδοσης: 1
2002
σ. 221
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-16-0616-3
Θεωρία της Λογοτεχνίας
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 16.61€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 02-03-2012)
Λογοτεχνική πρόσληψη στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Διαμάντη Αναγνωστοπούλου
Αθήνα
Εκδόσεις Πατάκη
Αριθμός Έκδοσης: 1
2002
σ. 221
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-16-0616-3
Θεωρία της Λογοτεχνίας
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 16.61€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 02-03-2012)
Περίληψη:
Η μελέτη "Λογοτεχνική πρόσληψη στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση" προσεγγίζει, με εργαλείο τις σύγχρονες αναγνωστικές θεωρίες, αφενός τις προϋποθέσεις, τους όρους και τους τρόπους πρόσληψης των λογοτεχνικών κειμένων από το μικρό αναγνώστη, ειδικότερα στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πράξης, αφετέρου το ρόλο του διδάσκοντος στη διαδικασία αυτή.
Ο όροι, οι προϋποθέσεις και οι τρόποι λογοτεχνικής πρόσληψης εξετάζονται τόσο μέσα από παραδείγματα προσέγγισης λογοτεχνικών κειμένων στο χώρο του νηπιαγωγείου, όσο και μέσα από ανάλυση των κριτηρίων επιλογής των λογοτεχνικών κειμένων στα βιβλία "Η γλώσσα μου" της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και της προτεινόμενης διδακτικής τους στο "Βιβλίο του δακάλου".
Η λογοτεχνία, όταν δε λειτουργεί ως πρόφαση για το γραμματικοσυντακτικό φονξιοναλισμό ή το διδακτισμό, γίνεται εργαλείο και φορέας πολλαπλής επικοινωνίας, μαθητείας στη "γραμματική της φαντασίας" και χώρος ανά-γνωσης, διά-γνωσης, επί-γνωσης.
Η μελέτη "Λογοτεχνική πρόσληψη στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση" προσεγγίζει, με εργαλείο τις σύγχρονες αναγνωστικές θεωρίες, αφενός τις προϋποθέσεις, τους όρους και τους τρόπους πρόσληψης των λογοτεχνικών κειμένων από το μικρό αναγνώστη, ειδικότερα στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πράξης, αφετέρου το ρόλο του διδάσκοντος στη διαδικασία αυτή.
Ο όροι, οι προϋποθέσεις και οι τρόποι λογοτεχνικής πρόσληψης εξετάζονται τόσο μέσα από παραδείγματα προσέγγισης λογοτεχνικών κειμένων στο χώρο του νηπιαγωγείου, όσο και μέσα από ανάλυση των κριτηρίων επιλογής των λογοτεχνικών κειμένων στα βιβλία "Η γλώσσα μου" της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και της προτεινόμενης διδακτικής τους στο "Βιβλίο του δακάλου".
Η λογοτεχνία, όταν δε λειτουργεί ως πρόφαση για το γραμματικοσυντακτικό φονξιοναλισμό ή το διδακτισμό, γίνεται εργαλείο και φορέας πολλαπλής επικοινωνίας, μαθητείας στη "γραμματική της φαντασίας" και χώρος ανά-γνωσης, διά-γνωσης, επί-γνωσης.