Βιβλίο
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ

Jim Blythe
Μετάφραση: Ανδρέας Σοκοδήμος
Αθήνα
Κλειδάριθμος
2002
σ. 381
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-209-550-8
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Essentials of Marketing
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 27.50€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 07-01-2011)
Περίληψη:

Ενημερωμένο σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα του μάρκετινγκ, αποτελεί μια φιλική προς τον αναγνώστη, περιεκτική, και σαφή εισαγωγή στο μάρκετινγκ. Παρέχει μια εποπτική παρουσίαση των τεχνικών, των βασικών θεωριών, και των μεθόδων λήψης αποφάσεων του μάρκετινγκ. Εκτός από τις παραδοσιακές τεχνικές του μάρκετινγκ, καλύπτονται επίσης και σύγχρονα θέματα όπως τα περιβαλλοντολογικά ζητήματα, η μεταμοντέρνα συλλογιστική, το μάρκετινγκ σχέσεων, και θέματα ηθικής του μάρκετινγκ.