Βιβλίο
Τουριστικό μάρκετινγκ

J Christopher Holloway
Chris Robinson
Επιμέλεια: Γιάννης Κατσαντώνης
Μετάφραση: Χρυσούλα Τόλιου
Μετάφραση: Ανδρέας Σοκοδήμος
Αθήνα
Κλειδάριθμος
2003
σ. 440
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-209-511-9
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Marketing for Tourism
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 32.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 07-01-2011)
Περίληψη:

Μια γενική εισαγωγή στη γενική θεωρία του μάρκετινγκ και της εφαρμογής της στους τομείς της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας. Καλύπτει όλες τις γνώσεις που είναι απαραίτητες για την καθημερινή λειτουργία ενός τμήματος μάρκετινγκ, παρέχοντας κατανοητές περιγραφές του σχεδιασμού, της έρευνας, των επικοινωνιών, της διαφήμισης, της διανομής, και των δημοσίων σχέσεων.