Βιβλίο
Επιμέλεια: Ζωή Παπαναούμ
Επιμέλεια: Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου
Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Φιλοσοφική Σχολή. Τομέας Παιδαγωγικής
Θεσσαλονίκη
Κυριακίδη Αφοί
2003
σ. 164
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-343-718-5
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 9.53€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 22-06-2011)
Η διεύθυνση της σχολικής μονάδας
Τάσεις και πρακτικές: Πρακτικά ημερίδας, Θεσσαλονίκη, 7 Μαΐου 2003, Φιλοσοφική Σχολή Α.Π.Θ.
Τάσεις και πρακτικές: Πρακτικά ημερίδας, Θεσσαλονίκη, 7 Μαΐου 2003, Φιλοσοφική Σχολή Α.Π.Θ.
Επιμέλεια: Ζωή Παπαναούμ
Επιμέλεια: Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου
Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Φιλοσοφική Σχολή. Τομέας Παιδαγωγικής
Θεσσαλονίκη
Κυριακίδη Αφοί
2003
σ. 164
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-343-718-5
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 9.53€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 22-06-2011)
Περίληψη:
Το ελληνικό σχολείο αλλάζει· νέα βιβλία, αλλαγές στα προγράμματα διδασκαλίας, εισαγωγή και χρήση των νέων τεχνολογιών, πρόσθετη διδακτική στήριξη, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου... Τι μπορεί να κάνει η διεύθυνση της σχολικής μονάδας για να γίνει το σχολείο καλύτερο; Ποια τα προσόντα του αποτελεσματικού διευθυντή; Ποιες στρατηγικές διοίκησης είναι λειτουργικές στην ελληνική πραγματικότητα;
Στα ερωτήματα αυτά και σε άλλα συναφή δίνει απαντήσεις το βιβλίο αυτό, το οποίο περιλαμβάνει τις εισηγήσεις που έγιναν στην Ημερίδα με θέμα "Η διεύθυνση της σχολικής μονάδας: Τάσεις και πρακτικές". Οι εισηγητές, στελέχη της εκπαίδευσης, ερευνητές και εκπαιδευτικοί, παρουσίασαν και συζήτησαν, ο καθένας από τη σκοπιά του, επίκαιρα θέματα της εκπαιδευτικής διοίκησης, όπως η επιλογή των διευθυντών, η λήψη αποφάσεων, ο προγραμματισμός και η παιδαγωγική ηγεσία.
Το βιβλίο απευθύνεται στους υποψήφιους και μάχιμους εκπαιδευτικούς, στα στελέχη της Διοίκησης και σε όσους ασχολούνται με την εκπαιδευτική έρευνα και πολιτική.
Το ελληνικό σχολείο αλλάζει· νέα βιβλία, αλλαγές στα προγράμματα διδασκαλίας, εισαγωγή και χρήση των νέων τεχνολογιών, πρόσθετη διδακτική στήριξη, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου... Τι μπορεί να κάνει η διεύθυνση της σχολικής μονάδας για να γίνει το σχολείο καλύτερο; Ποια τα προσόντα του αποτελεσματικού διευθυντή; Ποιες στρατηγικές διοίκησης είναι λειτουργικές στην ελληνική πραγματικότητα;
Στα ερωτήματα αυτά και σε άλλα συναφή δίνει απαντήσεις το βιβλίο αυτό, το οποίο περιλαμβάνει τις εισηγήσεις που έγιναν στην Ημερίδα με θέμα "Η διεύθυνση της σχολικής μονάδας: Τάσεις και πρακτικές". Οι εισηγητές, στελέχη της εκπαίδευσης, ερευνητές και εκπαιδευτικοί, παρουσίασαν και συζήτησαν, ο καθένας από τη σκοπιά του, επίκαιρα θέματα της εκπαιδευτικής διοίκησης, όπως η επιλογή των διευθυντών, η λήψη αποφάσεων, ο προγραμματισμός και η παιδαγωγική ηγεσία.
Το βιβλίο απευθύνεται στους υποψήφιους και μάχιμους εκπαιδευτικούς, στα στελέχη της Διοίκησης και σε όσους ασχολούνται με την εκπαιδευτική έρευνα και πολιτική.