Βιβλίο
Τέσσα Δουλκέρη
Αθήνα
Εκδόσεις Παπαζήση
Αριθμός Έκδοσης: 1
1999
σ. 167
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-02-1317-1
Α/Α Τόμου: 2
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 13.85€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 23-02-2012)
Ελληνική τηλεόραση
Εμπειρική έρευνα
Εμπειρική έρευνα
Τέσσα Δουλκέρη
Αθήνα
Εκδόσεις Παπαζήση
Αριθμός Έκδοσης: 1
1999
σ. 167
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-02-1317-1
Α/Α Τόμου: 2
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 13.85€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 23-02-2012)
Περίληψη:
Η έρευνα αυτή έχει σκοπό να δει τί "σκέφτεται" το κοινό, "πώς αντιδρούν" οι τηλεθεατές-τριες απέναντι σ' αυτό το "μαγικό" κουτί - την τηλεόραση.
Ποιες είναι οι προτιμήσεις τους, η "συμπεριφορά" τους; Γιατί βλέπουν τηλεόραση; Τί τους ενδιαφέρει περισσότερο; Το βιβλίο αυτό αποτελεί προσπάθεια της κ. Τέσσας Δουλκέρη για να δώσει το "ερέθισμα" σε νέους - νέες ερευνητές -τριες για μελέτη των κοινωνικών θεμάτων ΜΜΕ στην Ελλάδα.
Η έρευνα αυτή έχει σκοπό να δει τί "σκέφτεται" το κοινό, "πώς αντιδρούν" οι τηλεθεατές-τριες απέναντι σ' αυτό το "μαγικό" κουτί - την τηλεόραση.
Ποιες είναι οι προτιμήσεις τους, η "συμπεριφορά" τους; Γιατί βλέπουν τηλεόραση; Τί τους ενδιαφέρει περισσότερο; Το βιβλίο αυτό αποτελεί προσπάθεια της κ. Τέσσας Δουλκέρη για να δώσει το "ερέθισμα" σε νέους - νέες ερευνητές -τριες για μελέτη των κοινωνικών θεμάτων ΜΜΕ στην Ελλάδα.