Βιβλίο
Θεωρίες της τηλεθέασης

Ευάγγελος Σ. Σόρογκας
Ευθύνη Σειράς: Στέλιος Παπαθανασόπουλος
Αθήνα
Εκδόσεις Καστανιώτη
Αριθμός Έκδοσης: 1
2004
σ. 108
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-03-3752-5
Επικοινωνία και Κοινωνία
Περιέχει Βιβλιογραφία
Εξαντλημένο
Τιμή: 15.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 22-10-2008)
Περίληψη:

Το βιβλίο αυτό καταγράφει και αναλύει τις θεωρητικές προσεγγίσεις που αναφέρονται στην τηλεοπτική συμπεριφορά του κοινού και στον τηλεοπτικό προγραμματισμό. Η μία αποτελεί συνέχεια ή συστατικό της άλλης, καθώς και οι δύο αποτελούν τα απαραίτητα στοιχεία για να προσελκύσει ένα τηλεοπτικό κανάλι τα μέλη ή κατηγορίες του κοινού. Κι όπως όλοι γνωρίζουμε, η οικονομική διάσταση της ιδιωτικής τηλεόρασης συνίσταται από την πώληση του τηλεοπτικού κοινού ενός προγράμματος στους διαφημιστές, καθώς όσο μεγαλύτερο είναι το κοινό, τόσο αυξάνονται οι τιμές για την αγορά διαφημιστικού χρόνου στα εν λόγω προγράμματα. Η θεωρία και οι εφαρμογές της προσπαθούν να μειώσουν αυτή την αβεβαιότητα, καθώς ο σωστός προγραμματισμός για τις ώρες προβολής των εκπομπών είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την προσέλκυση του τηλεοπτικού κοινού.