Βιβλίο
Αλέξης Κόκκος
Ευθύνη Σειράς: Αλέξης Κόκκος
Αθήνα
Μεταίχμιο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2005
σ. 169
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-375-850-1
Εκπαίδευση Ενηλίκων
Περιέχει Βιβλιογραφία
Εικονογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 18.35€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 01-06-2005)
Εκπαίδευση ενηλίκων
Ανιχνεύοντας το πεδίο
Ανιχνεύοντας το πεδίο
Αλέξης Κόκκος
Ευθύνη Σειράς: Αλέξης Κόκκος
Αθήνα
Μεταίχμιο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2005
σ. 169
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-375-850-1
Εκπαίδευση Ενηλίκων
Περιέχει Βιβλιογραφία
Εικονογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 18.35€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 01-06-2005)
Περίληψη:
Στο βιβλίο αυτό ο συγγραφέας, με βάση την πολυετή πείρα του στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, προσεγγίζει βασικά ζητήματα του πεδίου.
Στο πρώτο μέρος, αναλύονται αρχικά οι έννοιες της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, της Δια Βίου Μάθησης και της Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Στη συνέχεια, σχολιάζονται οι κυριότερες θεωρητικές προσεγγίσεις του φαινομένου της ενήλικης μάθησης και διατυπώνονται οι προϋποθέσεις για την αποτελεσματική εκπαίδευση των ενηλίκων.
Το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στην ελληνική πραγματικότητα. Διερευνάται η στάση των Ελλήνων απέναντι στις τυπικές και άτυπες μορφές εκπαίδευσης, παρουσιάζεται το εθνικό πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτών και εξετάζεται κατά πόσο η Εκπαίδευση Ενηλίκων μπορεί να αποτελέσει διακριτό επαγγελματικό πεδίο.
Στο βιβλίο αυτό ο συγγραφέας, με βάση την πολυετή πείρα του στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, προσεγγίζει βασικά ζητήματα του πεδίου.
Στο πρώτο μέρος, αναλύονται αρχικά οι έννοιες της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, της Δια Βίου Μάθησης και της Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Στη συνέχεια, σχολιάζονται οι κυριότερες θεωρητικές προσεγγίσεις του φαινομένου της ενήλικης μάθησης και διατυπώνονται οι προϋποθέσεις για την αποτελεσματική εκπαίδευση των ενηλίκων.
Το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στην ελληνική πραγματικότητα. Διερευνάται η στάση των Ελλήνων απέναντι στις τυπικές και άτυπες μορφές εκπαίδευσης, παρουσιάζεται το εθνικό πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτών και εξετάζεται κατά πόσο η Εκπαίδευση Ενηλίκων μπορεί να αποτελέσει διακριτό επαγγελματικό πεδίο.
Θέματα: