Μιχάλης Τσίρος
Ελλάδα


Ο Μιχάλης Τσίρος είναι καθηγητής και πρόεδρος του τμήματος Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Μαϊάμι και επισκέπτης καθηγητής Μάρκετινγκ στο ALBA, στην ερευνητική θέση "Τάσος Παπαστράτος". Παλαιότερα, ήταν μέλος του Washington University στο St. Louis. Είναι κάτοχος πτυχίου (με διάκριση) στην Επιστήμη Υπολογιστών και στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το St. John’s University, μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το St. John’s University και διδακτορικού (Ph.D.) στο Μάρκετινγκ από το Temple University. Επίσης, έχει διδάξει στο Dartmouth College και στο London Business School. Το 2010 τιμήθηκε με το Bραβείο Davidson για δημοσίευση εργασίας του, που αναδείχθηκε το καλύτερο άρθρο της χρονιάς στο "Journal of Retailing". Πρόσφατα συμπεριλήφθηκε στους 15 κορυφαίους νέους ακαδημαϊκούς του Μάρκετινγκ, με βάση την ερευνητική του απόδοση, ενώ συμμετείχε στο διεθνώς αναγνωρισμένο 2005 Young Scholars Program. Αυτό το πρόγραμμα επιλέγει τους 30 περισσότερο υποσχόμενους νέους ακαδημαϊκούς στο γνωστικό πεδίο του Μάρκετινγκ κάθε δύο χρόνια. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την τιμολόγηση και την εκπτωτική προωθητική προϊόντων, το ρόλο της ικανοποίησης του πελάτη και της μεταμέλειάς του στη λήψη αποφάσεων, στην αξιολόγηση κατόπιν της αγοράς και της μετέπειτα συμπεριφοράς του. Η έρευνά του μελετά φαινόμενα που εξετάζονται στη συμπεριφορική θεωρία αποφάσεων -αλλά και στην κοινωνική και γνωστική ψυχολογία- και τον τρόπο με τον οποίο αυτά εφαρμόζονται στο μάρκετινγκ και ειδικότερα σε όλα τα στάδια της διαδικασίας λήψης αποφάσεων του καταναλωτή. Άρθρα του έχουν συμπεριληφθεί σε κορυφαία επιστημονικά περιοδικά, όπως τα "Journal of Marketing Research", "Journal of Consumer Research", "Journal of Marketing", "Journal of Retailing", "Journal of Services Marketing" και "Organizational Behavior
and Human Decision Processes". Έχει διατελέσει μέλος του editorial review board στο "Journal of Marketing" και είναι μέλος του editorial review board του "Journal of Retailing" και του "Journal of Services Research". Έχει διδάξει μαθήματα όπως Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Καταναλωτική Συμπεριφορά, Έρευνα Αγοράς και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, καθώς επίσης και σε στελέχη. Τέλος, έχει πλούσια συμβουλευτική εμπειρία σε εταιρείες έρευνας αγοράς (π.χ. The Response Center, Research Data Analysis, Maritz Marketing Research).

Τίτλοι:
Συγγραφέας