Βιβλίο
Μαρτυρίες: μεταξύ μυθοπλασίας και πραγματικότητας
Κατάλογος έκθεσης "Σύνοψις 3 - Μαρτυρίες μεταξύ μυθοπλασίας και πραγματικότητας" που πραγματοποιήθηκε από το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και παρουσιάστηκε στο νέο εκθεσιακό χώρο του Μεγάρου Μουσικής από τις 10 Δεκεμβρίου 2003 έως τις 29 Φεβρουαρίου 2004
Testimonies: Between Fiction and Reality

Συλλογικό έργο
Επιμέλεια: Άννα Καφέτση
Γιόχαν Γκριμονπρέ
Μπόρις Γκρόυς
Κατερίνα Γρέγου
Άννα Καφέτση
Ουίλλιαμ Κέντριτζ
Βασιλίκα Σαριλάκη
Φωτεινή Τσαλίκογλου
Νίκος Χαραλαμπίδης

Μετάφραση: Τιτίκα Δημητρούλια
Μετάφραση: Brian Holmes
Μετάφραση: Mathew Partridge
Μετάφραση: Vivian Rehberg
Μετάφραση: Τιτίκα-Μαρία Σαράτση
Μετάφραση: Sherry Thevenot
Μετάφραση: Πελαγία Τσινάρη
Καλλιτέχνης: Kutlug Ataman
Καλλιτέχνης: Kendel Geers
Καλλιτέχνης: Johan Grimonprez
Καλλιτέχνης: Gillian Wearing
Καλλιτέχνης: Λίνα Θεοδώρου
Καλλιτέχνης: William Kentridge
Καλλιτέχνης: Yan Pei Ming
Καλλιτέχνης: Jayce Salloum
Καλλιτέχνης: Allan Sekula
Καλλιτέχνης: Fiona Tann
Καλλιτέχνης: Νίκος Χαραλαμπίδης
Καλλιτέχνης: κ.ά.
Αθήνα
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
Αριθμός Έκδοσης: 1
2003
σ. 263
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-8349-02-5
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Σύνοψις=Synopsis 3
Σημειώσεις: Περιέχονται, ακόμη, έργα των: Ουάλιντ Ραάντ - Άκραμ Ζαατάρι & Ομάδας Άτλας, Αν Σόφι Σίντεν. Εισαγωγή: Άννα Καφέτση, διευθύντρια Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης.
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 20.39€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 28-03-2006)
Περίληψη:

[...] Στόχος της τρίτης "Σύνοψης", ενός εκθεσιακού κύκλου με ανοιχτό διερευνητικό χαρακτήρα ως προς τις βασικές τάσεις και τους προβληματισμούς της σύγχρονης τέχνης, είναι ακριβώς πέραν της χαρτογράφησης με ευσύνοπτο τρόπο αντιπροσωπευτικών πολιτικών και κοινωνικών μαρτυριών, να ανιχνεύσει τον κριτικό πυρήνα των έργων, να αναδείξει τα ερωτήματα που θέτουν ή το διάλογο που προκαλούν και να εξετάσει "ποιητικούς", με την αρχική σημασία της λέξης, τρόπους προσέγγισης και αποδομητικές πρακτικές πραγματικών γεγονότων και των θεσμικών τους αναπαραστάσεων. [...]

(από την εισαγωγή της επιμελήτριας)