Βιβλίο
Συλλογικό έργο
Ουίλιαμ Λάις
Στήβεν Κλάιν
Σατ Τζάλυ
Ζακλίν Μποτερίλ
Μετάφραση: Κάτια Μεταξά
Ευθύνη Σειράς: Στέλιος Παπαθανασόπουλος
Αθήνα
Εκδόσεις Καστανιώτη
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 793
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-03-4670-1
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Social Communication in Advertising
Επικοινωνία και Κοινωνία
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 50.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 22-10-2008)
Διαφήμιση και επικοινωνία
Η κατανάλωση στην εποχή των μέσων επικοινωνίας
Η κατανάλωση στην εποχή των μέσων επικοινωνίας
Συλλογικό έργο
Ουίλιαμ Λάις
Στήβεν Κλάιν
Σατ Τζάλυ
Ζακλίν Μποτερίλ
Μετάφραση: Κάτια Μεταξά
Ευθύνη Σειράς: Στέλιος Παπαθανασόπουλος
Αθήνα
Εκδόσεις Καστανιώτη
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 793
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-03-4670-1
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Social Communication in Advertising
Επικοινωνία και Κοινωνία
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 50.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 22-10-2008)
Περίληψη:
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μικρή εγκυκλοπαίδεια για το ρόλο, την πορεία και τη λειτουργία της διαφήμισης στη σύγχρονη κοινωνία. Η τρίτη, διεθνής, επικαιροποιημένη έκδοση αυτού του
κλασικού πλέον έργου καταγράφει το ρόλο, τον αντίκτυπο και τη λειτουργία της διαφήμισης σε τρεις σημαντικές κοινωνικές διαστάσεις: στη βιομηχανία των νέων προϊόντων, στον πολιτισμό και στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.
Η παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνει:
- Ανάλυση των νέων ζητημάτων όπως η παγκοσμιοποίηση και το Διαδίκτυο
- Νέες περιπτώσεις και παραδείγματα στις σύγχρονες στρατηγικές της διαφήμισης
- Νέες τάσεις στον κλάδο της διαφήμισης
- Αναλύσεις στρατηγικής διαφημιστικής επικοινωνίας
- Ανίχνευση και εστίαση στις νέες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού
- Αναλύσεις περιεχομένου
- Πορεία και εξέλιξη της διαφήμισης διεθνώς.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μικρή εγκυκλοπαίδεια για το ρόλο, την πορεία και τη λειτουργία της διαφήμισης στη σύγχρονη κοινωνία. Η τρίτη, διεθνής, επικαιροποιημένη έκδοση αυτού του
κλασικού πλέον έργου καταγράφει το ρόλο, τον αντίκτυπο και τη λειτουργία της διαφήμισης σε τρεις σημαντικές κοινωνικές διαστάσεις: στη βιομηχανία των νέων προϊόντων, στον πολιτισμό και στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.
Η παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνει:
- Ανάλυση των νέων ζητημάτων όπως η παγκοσμιοποίηση και το Διαδίκτυο
- Νέες περιπτώσεις και παραδείγματα στις σύγχρονες στρατηγικές της διαφήμισης
- Νέες τάσεις στον κλάδο της διαφήμισης
- Αναλύσεις στρατηγικής διαφημιστικής επικοινωνίας
- Ανίχνευση και εστίαση στις νέες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού
- Αναλύσεις περιεχομένου
- Πορεία και εξέλιξη της διαφήμισης διεθνώς.
Κριτικές - Παρουσιάσεις:
Αναστάσης Βιστωνίτης | «Βρίζε με όσο θέλεις, λέγε μόνο σωστά το όνομά μου» | "Το Βήμα"/ "Βιβλία" | 65 | 25/5/2008 |
Αλεξάνδρα Κλειδαρά | Μία μικρή εγκυκλοπαίδεια για τη διαφήμιση | "Βραδυνή" | 23 | 3/5/2008 |