Βιβλίο
Κοινωνική ψυχολογία των Μ.Μ.Ε.

Συλλογικό έργο
Pascal Marchand
A. Burguet
M. -P. Fourquet - Courbet
A. Ginet
F. Girard
J. Py
T. A. Van Dijk
Μετάφραση: Άννα Λυμπεροπούλου
Επιμέλεια: Στάμος Παπαστάμου
Ευθύνη Σειράς: Στάμος Παπαστάμου
Αθήνα
Πεδίο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2009
σ. 284
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-98744-9-6
Γλώσσα πρωτοτύπου: γαλλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Psychologie sociale des médias
Κοινωνική Ψυχολογία
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 22.21€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 01-07-2010)
Περίληψη:

Μια σειρά ενδιαφέρουσες μελέτες, οι οποίες κατά κανόνα ακολουθούν την πειραματική μεθοδολογία και φιλοδοξούν να συμβάλουν στην οικοδόμηση της κοινωνικής ψυχολογίας των Μ.Μ.Ε. εξετάζοντας αναλυτικά και συστηματικά το είδος, τη μορφή, την ένταση και τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα μαζικής επικοινωνίας επιχειρούν να ασκήσουν επιρροή πάνω στο κοινωνικό υποκείμενο.

Οι συγγραφείς ερευνητές του βιβλίου, εκτός της συμβολής τους στην εκτίμηση, αξιολόγηση και απομυθοποίηση των ορίων της εξουσίας που διεκδικούν, σφετερίζονται και εντέλει ασκούν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, καταδεικνύουν τον τρόπο λειτουργίας των Μ.Μ.Ε. ως μέσου επηρεασμού στις σύγχρονες κοινωνίες και ταυτόχρονα επιχειρούν να επιτύχουν την παραγωγή νέας κοινωνιοψυχολογικής γνώσης.