Βιβλίο
Επιρροή
Η τέχνη να πείθεις

James Borg
Μετάφραση: Κλαίρη Παπαμιχαήλ
Επιμέλεια: Μάγδα Καραβιώτη
Αθήνα
Κριτική
Αριθμός Έκδοσης: 1
2010
σ. 359
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-218-618-3
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: The Art of Influencing People
Ζην 41
Κυκλοφορεί
Τιμή: 19.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 09-02-2011)
Περίληψη:

Σ' έναν κόσμο απαιτητικό, που κινείται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, νικητής βγαίνει ο πιο πειστικός. Η ικανότητα να επηρεάζουμε τους γύρω μας, να τους πείθουμε να συμφωνούν με τις ιδέες και να δέχονται τα αιτήματά μας, αποτελεί προϋπόθεση για την επιτυχία στη δουλειά και στη ζωή.
Ο James Borg, ξεκινώντας από τον Αριστοτέλη και φτάνοντας στα πορίσματα των πιο πρόσφατων ερευνών, δίνει έναν ολοκληρωμένο και συνάμα απλό οδηγό που μας μυεί στην τέχνη της επιρροής.

Το βιβλίο απέσπασε το βραβείο αναγνωστών του περιοδικού Management Today.

Απευθύνεται:
- Σε εργαζόμενους και στελέχη επιχειρήσεων.
- Σε όσους ασχολούνται με πωλήσεις και διαπραγματεύσεις κάθε είδους.
- Σε όσους θέλουν να πετύχουν στη δουλειά και τη ζωή.

Κριτικές - Παρουσιάσεις:
Γιόλα Αργυροπούλου-ΠαπαδοπούλουΕπιρροήΠεριοδικό "Τηλέραμα"20/11/2010