Βιβλίο
Σχεδιασμός και υλοποίηση στρατηγικής των επιχειρήσεων
Η αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: Θεωρία και μελέτες περιπτώσεων

Συλλογικό έργο
Arthur Thompson
Margaret A. Peteraf
John E. Gamble
A. J. Strickland
Επιμέλεια: Γιάννης Α. Πολλάλης
Επιμέλεια: Ευάγγελος Δρυμπέτας
Επιμέλεια: Φώτης Χ. Κίτσιος
Επιμέλεια: Βαρβάρα Μυλώνη
Επιμέλεια: Νικόλαος Κωνσταντόπουλος
Μετάφραση: Διομήδης Πηγής
Μετάφραση: Τίνα Πλυτά
Αθήνα
Utopia
Αριθμός Έκδοσης: 2
2017
Ημερομηνία Πρώτης Έκδοσης: 2010
σ. 736
Σχήμα: 29χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-618-81298-0-1
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Crafting and Executing Strategy, The Quest for Competitive Advantage, Concepts and Cases, 20th ed.
Σημειώσεις: Γενική επιμέλεια, πρόλογος: Γιάννης Α. Πολλάλης.
Κυκλοφορεί
Τιμή: 120.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 24-01-2017)
Περίληψη:

Η παρούσα 2η Ελληνική (20η Αμερικάνικη) έκδοση του βιβλίου "Σχεδιασμός & Υλοποίηση Στρατηγικής των Επιχειρήσεων: Η Αναζήτηση Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος" ακολουθεί τα ίδια πρότυπα ποιότητας που έχουν καθιερώσει το βιβλίο αυτό σαν πρώτη επιλογή παγκοσμίως εδώ και 30 χρόνια, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις πιο σύγχρονες μελέτες περιπτώσεων (case studies) που παρουσιάζουν τις νέες προκλήσεις στην υλοποίηση της στρατηγικής για τα στελέχη των επιχειρήσεων.

Το συγκεκριμένο σύγγραμμα είναι ξεχωριστό διότι αναλύονται επιστημονικά οι βασικές έννοιες στρατηγικής, τα σύγχρονα εργαλεία της στρατηγικής ανάλυσης, σε γλώσσα κατανοητή, χωρίς πλεονασμούς, αλλά με τη χρήση παραδειγμάτων και πρόσφατων μελετών περιπτώσεων (case studies) από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, όπου μέσα από εκεί αναδύονται σύγχρονες λύσεις. Ένα επιπλέον προσόν του βιβλίου που το διαφοροποιεί σε σχέση με τα κυκλοφορούντα βιβλία, αφορά το γεγονός ότι είναι επικαιροποιημένο, εμπεριέχοντας όλες τις αλλαγές που πρόκειται να σημειωθούν στις ανταγωνιστικές αγορές και στις επιχειρησιακές στρατηγικές, εξαιτίας της παγκοσμιοποίησης και της τεχνολογίας του Διαδικτύου.

Όλα τα παραπάνω, συντελούν στο ότι η δομή αυτού του συγγράμματος, καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες για μία σειρά μαθημάτων στρατηγικής σε προχωρημένο προπτυχιακό επίπεδο καθώς και σε μεταπτυχιακό επίπεδο MBA. Παράλληλα, παρουσιάζει πρωτοτυπία ο τρόπος παράθεσης των αρχών του στρατηγικού μάνατζμεντ σε συνδυασμό με τη θεωρία και τις βέλτιστες πρακτικές. Επιπλέον, αναφέρονται με ξεχωριστό τρόπο, η σημασία των συμμαχιών σύμπραξης, τα κλειδιά για επιτυχή διαφοροποίηση, η θεωρία ανάλυσης μιας εταιρείας βασισμένη στους πόρους, η έννοια και η σημασία της επιχειρηματικής ηθικής και της κοινωνικής ευθύνης στη λήψη αποφάσεων, ο ρόλος των αξιών και της ηθικής στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής των επιχειρήσεων και πολλές ακόμη βασικές αρχές και θεμελιώδεις έννοιες της στρατηγικής.

Το σύγγραμμα αυτό απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που παρακολουθούν επιχειρησιακή στρατηγική στο πρόγραμμά τους, σε στελέχη επιχειρήσεων όλων των κλάδων οικονομικής δραστηριότητας και σε συμβούλους διοίκησης.