Βιβλίο
Μάρκετινγκ τουρισμού και φιλοξενίας
Συνεργασία, τεχνολογία και εμπειρίες

Συλλογικό έργο
Μετάφραση: Ελένη Βλάχου
Επιμέλεια: Εύη Χατζοπούλου
Αθήνα
Rosili
2020
σ. 672
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-618-5131-72-2
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Marketing for Tourism and Hospitality: Collaboration, Technology and Experiences
Μάρκετινγκ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 44.39€ Φ.Π.Α.: 6%
Περίληψη:

Αποτελεί ένα καινούριο και περιεκτικό εγχειρίδιο για τις ραγδαία μεταβαλλόμενες και αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ειδικοί του τουριστικού μάρκετινγκ σε αυτόν τον δυναμικό και συναρπαστικό τομέα της παγκόσμιας οικονομίας.

Στοχεύει να αποτελέσει για τους επαγγελματίες και τους φοιτητές του τουρισμού και της φιλοξενίας μια σύγχρονη, προσβάσιμη και χρήσιμη πηγή καθώς προετοιμάζονται για τις προκλήσεις του μάρκετινγκ σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι μια σαφής απεικόνιση του τοπίου που αλλάζει, και προσφέρει μια μοναδική οπτική δίνοντας έμφαση σε τρεις θεματικές: τη συνεργασία, την τεχνολογία και τις εμπειρίες.

Είναι εμπλουτισμένο με:
• πληθώρα μελετών περίπτωσης, που αποτελούν για τους αναγνώστες μια ευχάριστη και κατανοητή πηγή που θα τους προβληματίσει και θα τους προετοιμάσει για τα καθημερινά προβλήματα στον πραγματικό και δυναμικό κόσμο του τουριστικού μάρκετινγκ.
• Πλήθος εικόνων, διαγραμμάτων και παραδειγμάτων για την καλύτερη κατανόηση και εφαρμογή της θεωρίας.