Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 167627
[title] => Λογοτεχνικό ημερολόγιο 2012
[subtitle] => Αρκεί η φωνή του ηθοποιού
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Ημερολόγια
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => "Κάνουμε θέατρο για την ψυχή μας" μας εξομολογείται ο Κάρολος Κουν. Βλέπουμε θέατρο, συμμετέχοντας όλοι στη θεατρική διαδικασία, συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιοί, σκηνογράφοι, λοιποί καλλιτεχνικοί συντελεστές και θεατές, για να νιώσουμε ο ένας την ευαισθησία του άλλου μέσω αυτής της μορφής τέχνης· για να συγκινηθούμε και να συγκινήσουμε με τις αλήθειες, τα ανθρώπινα πάθη μας, τα προσωπικά αδιέξοδα, τις ηθικές αμφιβολίες και την ποθεινή λύτρωση στο τέλος όλων όσα διαδραματίζονται επί σκηνής.
Κι όταν η αυλαία πέφτει, γεμάτοι μαγεία θεάματος και κατανόηση υπαρξιακών καταστάσεων, αισθανόμαστε πλέον αλληλοεξαρτώμενα συγκινησιακά μέλη αυτού του διεγερτικού πολιτισμικού θαύματος που συντελέστηκε επί σκηνής.
Τις ημέρες τον 2012 πάμε στο θέατρο με το λογοτεχνικό Ημερολόγιο. Οι σελίδες του, μιλώντας μας για το δράμα ή την κωμωδία, για το ανυπέρβλητο μεγαλείο της αρχαίας τραγωδίας ή τον Σαίξπηρ, τα μυστικά της υποκριτικής τέχνης, για φημισμένες παραστάσεις και μεγάλους ηθοποιούς που άφησαν εποχή, είναι γραμμένες από σπουδαίους νεοέλληνες λογοτέχνες, θεατρικούς συγγραφείς, γνωστούς σκηνοθέτες, ηθοποιούς και θεατράνθρωπους, οι οποίοι μας ξεναγούν πίσω απ' τις κουΐντες της απαράμιλλης θεατρικής τέχνης.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => λογοτεχνικο-ημερολογιο-2012-329591
[deleted] => 0
[category_id] => 1
[publisher_id] => 20
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1317416400
[first_publish_date] => 1317416400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 3
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_167627/167627.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/17/b167627.jpg
[isbn] => 978-960-16-4254-3
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 11
[pages] => 216
[weight] => 330
[dimensions] => 19x12
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 12.90
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1413363216
[vivliografia] => 0
[fotografisi] => 0
[eikonografisi] => 0
[metafrasmenos] => 0
[draft] => 0
)
[1] => Array
(
[title_id] => 167628
[title] => Λογοτεχνικό ημερολόγιο 2012
[subtitle] => Αρκεί η φωνή του ηθοποιού
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Ημερολόγια
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => "Κάνουμε θέατρο για την ψυχή μας" μας εξομολογείται ο Κάρολος Κουν. Βλέπουμε θέατρο, συμμετέχοντας όλοι στη θεατρική διαδικασία, συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιοί, σκηνογράφοι, λοιποί καλλιτεχνικοί συντελεστές και θεατές, για να νιώσουμε ο ένας την ευαισθησία του άλλου μέσω αυτής της μορφής τέχνης· για να συγκινηθούμε και να συγκινήσουμε με τις αλήθειες,
τα ανθρώπινα πάθη μας, τα προσωπικά αδιέξοδα, τις ηθικές αμφιβολίες και την ποθεινή λύτρωση στο τέλος όλων όσα διαδραματίζονται επί σκηνής.
Κι όταν η αυλαία πέφτει, γεμάτοι μαγεία θεάματος και κατανόηση υπαρξιακών καταστάσεων, αισθανόμαστε πλέον αλληλοεξαρτώμενα συγκινησιακά μέλη αυτού του διεγερτικού πολιτισμικού θαύματος που συντελέστηκε επί σκηνής.
Τις ημέρες του 2012 πάμε στο θέατρο με το "Λογοτεχνικό ημερολόγιο". Οι σελίδες του, μιλώντας μας για το δράμα ή την κωμωδία, για το ανυπέρβλητο μεγαλείο της αρχαίας τραγωδίας ή τον Σαίξπηρ, τα μυστικά της υποκριτικής τέχνης, για φημισμένες παραστάσεις και μεγάλους ηθοποιούς που
άφησαν εποχή, είναι γραμμένες από σπουδαίους νεοέλληνες λογοτέχνες, θεατρικούς συγγραφείς, γνωστούς σκηνοθέτες, ηθοποιούς και θεατράνθρωπους, οι οποίοι μας ξεναγούν πίσω απ' τις κουΐντες της απαράμιλλης θεατρικής τέχνης.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => λογοτεχνικο-ημερολογιο-2012-329593
[deleted] => 0
[category_id] => 1
[publisher_id] => 20
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1317416400
[first_publish_date] => 1317416400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 3
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_167628/167628.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/17/b167628.jpg
[isbn] => 978-960-16-4255-0
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 112
[weight] => 76
[dimensions] => 19x12
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 2.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1413363277
[vivliografia] => 0
[fotografisi] => 0
[eikonografisi] => 0
[metafrasmenos] => 0
[draft] => 0
)
[2] => Array
(
[title_id] => 52495
[title] => Ανθολογία λογοτεχνικών κειμένων για το Άγιον Όρος
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Ανθολογία
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => [...] Κατά την ανθολόγηση καταβλήθηκε προσπάθεια, ώστε να καλυφθεί σφαιρικά η καθημερινή, η λατρευτική ζωή, το περιβάλλον, οι συνήθειες, τα "άνθη" που βλάστησαν στην αθωνική Έρημο. Επιχειρήθηκε γλωσσική ενοποίηση και συγχρονισμός με τη σύγχρονη γλωσσική αντίληψη, διατηρήθηκαν όμως οι ιδιοτυπίες που εκφράζουν και το ύφος των συγγραφέων, όπως π.χ. του Νίκου Καζαντζάκη (μάχονταν αντί μαχόταν στο τρίτο πρόσωπο του ενικού στον Παρατατικό χρόνο και μαχόντουσαν στο τρίτο του πληθυντικού). Διορθώθηκαν σιωπηρά αβλεπτήματα ή λάθη οφειλόμενων σε άγνοια των αγιορείτικων δεδομένων.
Συνολικά ανθολογούνται 85 παλαιοί και νέοι συγγραφείς. Από αυτούς 4 είναι γυναίκες, που έγραψαν τις εντυπώσεις τους από τον περίπλου του Άθω με πλοίο. Τις ξεχώρισα ανάμεσα σε πολλές άλλες, γιατί έχουν κάτι ουσιαστικό να πουν. [...]
(από τον πρόλογο του ανθολόγου)
[contents] =>
[notes] => Επανέκδοση: "Εκδόσεις των Κριτικών Φύλλων", 1977.
[lang_code] => el
[seo_url] => ανθολογια-λογοτεχνικων-κειμενων-για-το-αγιον-ορος-102347
[deleted] => 0
[category_id] => 39
[publisher_id] => 62
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 975621600
[first_publish_date] => 975621600
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_52495/52495.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/06/b52495.jpg
[isbn] => 978-960-426-176-5
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 460
[weight] => 710
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 21.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1294062595
[vivliografia] => 0
[fotografisi] => 0
[eikonografisi] => 0
[metafrasmenos] => 1
[draft] => 0
)
[3] => Array
(
[title_id] => 115962
[title] => Σπύρος Βασιλείου, Νίκος Εγγονόπουλος, Νίκος Νικολάου: Ζωγραφική για το θέατρο
[subtitle] => Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2000-2001
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2000 - 2001
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] =>
[contents] =>
[notes] => Κατάλογος της έκθεσης που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, μεταξύ 28 Νοεμβρίου 2000 - 28 Ιανουαρίου 2001.
[lang_code] => el
[seo_url] => σπυρος-βασιλειου,-νικος-εγγονοπουλος,-νικος-νικολαου:-ζωγραφικη-για-το-θεατρο-227135
[deleted] => 0
[category_id] => 25
[publisher_id] => 557
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 973029600
[first_publish_date] => 973029600
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 3
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_115962/115962.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/12/b115962.jpg
[isbn] =>
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 157
[weight] => 1040
[dimensions] => 30x24
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 0.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1229532725
[vivliografia] => 0
[fotografisi] => 1
[eikonografisi] => 0
[metafrasmenos] => 0
[draft] => 0
)
[4] => Array
(
[title_id] => 152472
[title] => Κούλας Πράτσικα έργα και ημέρες
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Ursa Minor
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Από τα ονόματα/σύμβολα μέσα στην ιστορία τον Νεοελληνικού Πολιτισμού, η "θεία Κούλα" δεν υπήρξε μονάχα, με τον γενναιόκαρδο, ελληνοτραφή, τίμιο, ευθύ, γεμάτον οραματισμούς υψηλούς και δημιουργική θετική βούληση χαρακτήρα της η "θεία", η συγγένισσα και φίλη όλων μας. Υπήρξε και "θεία" με μια μυστηριώδη, "θεολογική" υποδήλωση: μια μορφή καθαρή και έξω από τα συνηθισμένα του πνευματικού μας καθόλου βίου, μορφή που έφερε μέσα της ως μεγάλη δωρεά ένα αυτοτελές, αυτογενές και αυστηρά προσωπικό θεϊκό θραύσμα, μια χαρισματική δύναμη δημιουργίας, φως εκ φωτός, παρακαταθήκη αείζωη του Δημιουργού Θεού στην ύπαρξή της.
Αυτό το σπάνιο πλάσμα, η Κούλα Πράτσικα, που δεν είχε τίποτε από την επιπολαιότητα των συγκαιρινών της, αλλά είχε τα πάντα από την φιλοπατρία, την αυτοθυσία, το μεράκι, την λεβεντιά, την ονειροπόληση των υψηλών που χαρακτηρίζουν διιστορικά τους αυθεντικούς Έλληνες, ύψωσε το όνομά της μέσα στη νεοελληνική κοινωνία με βαθειά συνείδηση της ταυτότητάς της / της ταυτότητάς της πνευματικής του Έθνους μας. Και αναδείχτηκε δημιουργός αξεπέραστος, με προδρομικό σθένος, μιας πολιτισμικής πραγματικότητας: του συστηματικά έντεχνου ελληνικού χορού στην Ελλάδα.
Η "θεία Κούλα" έπραξε μέσα στον βαθύ, μυστικό ειρμό της ύπαρξής της, όσα η μεγαλοφτέρουγη ψυχή της ονειρεύτηκε και ανέβηκε δικαιωματικά στην ιερή πινακοθήκη των αθάνατων μορφών του πολιτισμού μας.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => κουλας-πρατσικα-εργα-και-ημερες-299497
[deleted] => 0
[category_id] => 37
[publisher_id] => 196
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 688946400
[first_publish_date] => 688946400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_152472/152472.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/16/b152472.jpg
[isbn] => 978-960-7033-08-6
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 228
[weight] => 344
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 10.15
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1268901336
[vivliografia] => 0
[fotografisi] => 0
[eikonografisi] => 1
[metafrasmenos] => 0
[draft] => 0
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.