Βιβλίο
Εκπαιδευτικές αλλαγές, η παρέμβαση του εκπαιδευτικού και του σχολείου

Επιμέλεια: Γιώργος Μπαγάκης
Συλλογικό έργο
Ηλέκτρα Παπαδημητρίου
Πέρσα Φώκιαλη
Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση
Κώστας Μάγος
Νατάσα Παπαπροκοπίου
Γεώργιος Δ. Ιορδανίδης
Ηλίας Κατσαούνος
Αθηνά Δάντη
Κική Δεμερτζή
Γιώργος Μπαγάκης
Λευκή Μπινιάρη
Φάνης Βαλμάς
Μάνια Λουμάκου
Μανώλης Πομώνης
Ελένη Διδάχου
Νάντια Τσαούλα
Φαίνη Σιδηροπούλου
Μαρία Ζέρβα
Γεωργία Δελημπανίδου
Αθανάσιος Βερδής
Αθηνά Χαλκιαδάκη
Νικολέττα Γκλιάου - Χριστοδούλου
Έφη Γουργιώτου
Θεμιστοκλής Κοτσιφάκης
Νικόλαος Σαλτερής
Δέσποινα Τσακίρη
Σοφία Καλογρίδη
Γιώργος Μπαραλός
Όλγα Ημέλλου
Αριστείδης Π. Χαρούπιας
Στάθης Μπάλιας
κ.ά.
Αθήνα
Μεταίχμιο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2006
σ. 473
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-375-974-4
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 25.48€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 18-07-2006)
Περίληψη:

Τα 50 κείμενα του βιβλίου αυτού, τα οποία αναφέρονται στις εκπαιδευτικές αλλαγές, την παρέμβαση του εκπαιδευτικού και του σχολείου, αποτελούν μέρος από τις εισηγήσεις που έγιναν στο 7ο ετήσιο συνέδριο με διεθνή συμμετοχή της Μονάδας Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΕΑΠΗ) του Πανεπιστημίου Πατρών. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών στις 10-12 Απριλίου 2005 με τη συμμετοχή 600 περίπου συνέδρων.

Με το βιβλίο αυτό γίνεται απόπειρα να δοθούν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως:
- Πότε θα κατορθώσουμε να έχουμε βιώσιμες εκπαιδευτικές αλλαγές που θα διαρκούν περισσότερο από όσο η θητεία ενός προσώπου σε μια θέση (υπουργού, συμβούλου, διευθυντή, υπευθύνου, εκπαιδευτικού);
- Πότε επιτέλους θα επεξεργαστούμε και θα αναδείξουμε εκπαιδευτικές αλλαγές βασισμένες στο σχολείο (school based);
- Πότε θα βρούμε τη χρυσή τομή μεταξύ των από τα κάτω (bottom up) και από τα πάνω (top down) εκπαιδευτικών αλλαγών;
- Πώς μπορούμε να βιώσουμε το σχολείο ως έναν ευφυή οργανισμό που μαθαίνει, ενσωματώνει εκπαιδευτικές αλλαγές και εξελίσσεται;
- Πώς μπορούμε να κατανοήσουμε την ηγεσία ενός ευφυούς σχολείου;
- Ποιος είναι ο ρόλος των εκπαιδευτικών, των μαθητών, των γονέων σε ένα ευφυές σχολείο;