Βιβλίο
Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μαθητές που κατάγονται από τον Πόντο
Προϋποθέσεις, προβλήματα, προτάσεις: Πρακτικά συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε από 10 έως 11 Οκτωβρίου 1994

Συλλογικό έργο
Επιμέλεια: Θ. Παπακωνσταντίνου
Επιμέλεια: Λαυρέντιος Γ. Δελλασούδας
Αθήνα
Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (Ο.Ε.Δ.Β.)
1995
σ. 267
Σχήμα: 23χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
Περιέχει Βιβλιογραφία
Εξαντλημένο
Περίληψη:

[...] Όπως φαίνεται από τα περιεχόμενα η θεματική της "ειδικής" αυτής επιμόρφωσης δεν περιορίζεται στα γλωσσικά προβλήματα, αλλά επεκτείνεται σε γενικότερα εκπαιδευτικά, ιστορικά και κοινωνικοψυχολογικά ζητήματα, που συνδέονται άμεσα με το θέμα της εξοικείωσης με την ελληνική γλώσσα. Σημειώνεται ότι μεταξύ των περιεχομένων περιλαμβάνονται εισηγήσεις που έγιναν εκ μέρους εκπροσώπων του Ποντιακού Ελληνισμού, οι οποίοι μας δίνουν "από πρώτο χέρι" όχι μόνον την απαραίτητη ενημέρωση, για το υπόψη θέμα, αλλά και την ένταση των σχετικών προβλημάτων και εισηγήσεις εκπαιδευτικών από την Ιταλία, που ασχολούνται με αντίστοιχα προβλήματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. [...]


(από τους επιστημονικούς υπεύθυνους του σεμιναρίου και του αντίστοιχου εκπαιδευτικού προγράμματος)