Βιβλίο
Αρχές μάρκετινγκ

Συλλογικό έργο
Charles W. Lamb
Joseph F. Hair
Carl McDaniel
Μετάφραση: Αντιγόνη Αποστολοπούλου
Αθήνα
Έλλην
Αριθμός Έκδοσης: 1
2004
σ. 672
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Σκληρό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-286-753-2
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Essentials of Marketing
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 76.44€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 12-02-2010)
Περίληψη:

Η έγχρωμη αυτή πολυτελής έκδοση συνδυάζει όλα τα σημαντικότερα θέματα του μάρκετινγκ, σε μια οργανωμένη και στρωτή δομή. Εισάγονται νέα θέματα όπως η ανταγωνιστική πληροφόρηση και στοιχεία τεχνολογίας όπως το Internet. Δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη των σχέσεων του μάρκετινγκ, στην επιχειρηματικότητα, καθώς και σε στοιχεία δεοντολογίας, παιδαγωγικά στοιχεία και στην επαγγελματική σταδιοδρομία στο μάρκετινγκ.